Foto og maleri af Silke

Foto taget på Vorbasse udstillingen:

Maleri af Silke. Malet med oliemaling. Der kommer senere en ramme omkring, hvorved jeg vil få den leveret.

Hold da op hvor et fint maleri! Hvem har malet det ?

Hold da op…det er vel nok flot :slight_smile:

WOW

Hvor er det et godt både billede og maleri af den smukke missepige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Wauw det er super flot! Hvem har dog lavet det?

Wow, hvor er det godt lavet… Silke er en lille lækkermås :slight_smile:

Jeg var inde på www.katteforum.dk, hvor en mand søgte en person som var interesseret i at få malet et billede af sin kat. Han var ved at starte et firma op, hvor han havde nogle professionelle malere bag sig til at male billedet. Da det var et nyt opstartet firma kunne jeg få malet et maleri for 500 kr.

Hold da op, hvor er hun smuk og ham der har malet det, har helt sikkert et kæmpe talent. wow siger jeg bare

MVH
Gitte

Hold da helt fast det er smukt! :wehuu:

mange tak alle sammen :slight_smile: Jeg er også selv meget tilfreds med resultatet. Jeg glæder mig i hvert fald til at det kommer i ramme og op og hænge.

Jeg foretrækker så personligt fotografiet, som jeg synes er fantastisk. Men jeg kan godt forstå, du også er glad for at have fået Silke foreviget i olie. :slight_smile:

Jeg er vild med begge to, men maleriet var nemmere at få lavet, fordi det var billigere det vil jeg i hvert fald skyde på. Jeg har nemlig også overvejet muligheden for at få portrættet op at hænge i en ramme, men tror ikke at det kan gøres pænt med mindre jeg er villig til at betale over 1.000 kr for det.

Nogle der kan give mig nogle priser på dette?

Det er vel så, fordi det er taget af en professionel fotograf, der skal have sin betaling for en forstørrelse? Det er sådan set fair nok, men…

Jeg kunne så selv have fundet på at scanne det i høj opløsning og printe ud på 20x30 fotopapir, men det må man selvfølgeligt ikke:wink:

Wow det er flot, men det er jo også nemt med sådan en smuk kat :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;767571]Det er vel så, fordi det er taget af en professionel fotograf, der skal have sin betaling for en forstørrelse? Det er sådan set fair nok, men…

Jeg kunne så selv have fundet på at scanne det i høj opløsning og printe ud på 20x30 fotopapir, men det må man selvfølgeligt ikke… ;)[/QUOTE]
Selvfølgelig må man da selv forstørre det og printe det ud i et stor udgave - Jeg går da ud fra at Silke har købt det i jpg fil…
Problemet er bare at hvis man har købt den lille udgave af filen, så kan man ikke printe det op i så stor en størrelse, uden at det bliver grynet :slight_smile:

Men ikke ret mange private mennesker ligger inde med kæmpe store fotopapir i deres printer. Derfor ville det også være mere nærliggende at få en professionel fotograf til at gøre arbejdet.

Og ja, det er i den lille jpg udgave som jeg har fået bestilt i :slight_smile:

wow det er flot :smiley:

Hvor ser det godt ud - begge dele :slight_smile:

[QUOTE=Mijv;767691]Men ikke ret mange private mennesker ligger inde med kæmpe store fotopapir i deres printer. Derfor ville det også være mere nærliggende at få en professionel fotograf til at gøre arbejdet.

Og ja, det er i den lille jpg udgave som jeg har fået bestilt i :)[/QUOTE]

Hvis du har filen original udgave en anden gang, så kan du bestille print ganske billigt. - Jeg bestiller ofte print i størrelse: 50X75 og det koster mig sølle 104 pr. print - Og det synes jeg er en rigtig god pris. :slight_smile: