Fotografering af katte og andre dyr

Øv hvorfor er du ikke på sjælland ? …Jeg kunne vildt godt tænke mig at få mine stribede sølvkræ fotograferet af en prof.

ja, det er da lidt øv :frowning: Jeg skal faktisk snart til sjælland, men det bliver nok desværre uden alt med udstyr

Jeg ville osse foretrække at få mine katte fotograferet hos dig, da der altid er en masse ‘forstyrende’ baggrund, når det er i private hjem. Jeg må jo bare overveje om jeg orker at stoppe alle 5 katte i bilen, og køre den lange vej :slight_smile:

Det bliver i hvert fald lidt af en tur for dine øre hvis du skal køre 3 timer hver vej :O) - men du bliver uden tvivl glad for billederne og så er anstrængelserne glemt

Wow!! :besvimer:
Super gode billeder! :thumbup:

Jeg drømmer sådan om at få mine mislinger fotograferet af en professionel en dag. Hvor er det dog ærgerligt at dit studie er så langt herfra. :frowning:

Hej

Jeg prøver igen:-)

Hvad skal billederne ellers bruges til?

MVH Helle

Hov undskyld Helle - Jamen billederne vil blandt andet blive vist på min hjemmeside, på facebook, kattefora, fotofora, fotoudstillinger verden over blandt andet - men i hvor omfattende et omfang det bliver brugt ved jeg ikke - det er ikke noget jeg har planlagt. Hva da?

Øv ja Maria, der er lidt langt til Århus fra dig - ellers kunne man måske samle nogle stykker og tage et smut til århus sammen :slight_smile: