Bare vent, det kommer før du aner det ![]()
Altså jeg har da Gulivers badekar hvis det var noget ![]()
Ja så kan den ene hvide hval afløse den anden ![]()
![]()
Dem af jer der har set den lille video om Flappe der hygger sig i sin sturdi med af afmontere underlaget…
Han er glad for hulmønster ![]()
Hvor ser det godt ud
, nu blev jeg sulten, hmmm en held jeg er gået i seng og jeg bogstaveligt talt skal krave ud af den, det orker jeg ikke, og det er nok også sundes for mig og lade være
.
Synes dit bagværk ser så godt og flot / professionelle ud
![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Ja og jeg blev lækkersulten, hmmm en god chokoladebolle eller scones med chokolade. ![]()
Valdemar blev igår 3 uger og jeg måtte officielt reservere ham ![]()
Om 2 uger må han komme fra hans mor <3
Her er han sammen med hans mor
Jeg er så småt ved at samle sammen, så Valdemar kan lave huler under strøelsen/gange ![]()
Og så har jeg været ved at lave fødselsdagsgave til min datters kanin (han bliver 2 år i dag)
Har skåret et B fordi den hedder Brownie og så også hul i den anden ende, dels så kaninen kan løbe igennem og dels fordi så er dens pumler nemmere at få ud
Har brugt malertape, for at undgå plastik og maling…
Leger med kamera og tester farvekvaliteten
Specielt i vores stue har det været svært at tage gode billeder, de har altid været meget røde i det, men jeg rigtigt godt tilfreds
Mit 2. Forsøg på Aqua Dragons aka Sea Monkeys aka Artemia Salina (saltsøkrebs ifølge google)
Indtil videre ret vellykket, de er 3 dage gamle og ligner små støv-fnug
Video fra min facebook
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159596752853334&id=633223333
Holda da op de er fine og inponerende de står endnu, syntes ofte de plejer at falde efter få dage
Ja jeg er også ret imponeret. Man må sige de er pengene værd i den grad. Det er ikke ret tit billige blomster holder mere end nogle få dage
Det er så dejligt de holder så længe, så er der noget ged og købe blomster, men hvor er de smukke ![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Så er kastanjetræ-grenen blevet knækket i små stykker og jeg har forsøgt at fjerne det grønne der var på grenene ![]()
Og så er det puttet ned i Valdemars nye bur, måske de bliver der og bare får strøelse over, måske tager jeg nogle af dem op, det har jeg ikke helt besluttet endnu.
Jeg har vendt buret, så den side uden lufthuller vender ud mod mig ![]()
Tror du ikke der bliver for tæt og for lidt luftcirkulation, når luftfilteret er ind mod væggen ??