Så vil jeg da supplere med et billede taget ved Esrum tilbage i august måned med mobilos. Der var nogle fantastiske skyformationer, og det var ØV at jeg ikke havde mit rigtige kamera med. Men de blev nu ikke så ringe endda
Jeg satte en lille million forårsløg (altså blomster, ikke løg-løg), og de fleste af dem er spiret frem allerede og har været det et stykke tid. Er det ikke for tidligt. Men jeg må vist også kigge til min påskeklokke - hvis jeg kan komme tørskoet hen til den
Pragtfuldt billede! Visuelt behageligt og pænt, og sådan et livsglad ansigt er da ikke til at stå for. Er det jer selv der har taget det, eller er der en fotograf ind over, sådan kunne det nemlig godt se ud?
Nu ser det grundlæggende ud som om hun er en god model, glad, nysgerrig og ikke bange for kameraet. Men især det første jeg citerede og dette her, ligner modelbilleder, på den absolutte gode måde. Grunden til at jeg falder for den slags billeder, er at de gerne er visuelle rolige og det får dem til at fremstår bedre end mange af de hverdagsbilleder de fleste af os tager. Hverdagsbilleder har sin skønne charme, men modelbillederne er dem de fleste vil hænge op på sine vægge, bruge som julekort m.m. Jeg håber at du vil blive ved at med tage billeder af hende, så længe hun giver dig lov.
Mange tak, og du kan tro vi forsætter så længe hun også syntes det er sjovt - ellers forsætter jeg blot med at tage billeder af vores katte. som intet valg har - haha…