Fotografier - uden katte

Hvor er det godt - hvem har tegnet det?
Vedkommende har da rigtigt fået skælmen i øjnene med - man kan se, det er nogle små spilopmagere :smile:

3 Synes om

Ja, jeg syntes også bare at det er så godt tegnet.
Jeg kan ikke lige huske hvad tegneren hed…men Rikke og Jesper fik det i julegave af Jespers bror.
Og ham som har tegnet det skulle bo på Fyn.
Han er VIRKELIG dygtig og bare det var ,mig som havde fået det billede :heart:
Jeg syntes bare at det er så godt tegnet :heart:

2 Synes om

Du kan jo ønske dig et til din fødselsdag - eller måske til mors dag, hvad der kommer først :yum:

1 Synes om

Ja, jeg kan jeg prøve…jeg er helt vild med det :heart:

1 Synes om

Man er vel ‘heste tosset’ :grin: har købt denne fine kæphest til den bette når hun lige er lidt ældre. Den kommer hele vejen fra finland og er lavet helt efter mit ønske. :heart_eyes: én smuk chokolade palomino. Med to sæt hovedtøj - Den skal i da ikke snydes for at se - jer der ikke allerede har set den på FB. :hoho:

12 Synes om

Så fik jeg sørme min første tatovering. En julegave fra mit barnebarn :hjerte: Min egen Isis, sådan som min datter har tegnet hende. Jeg er så superglad for den. Det er præcis som Isis var. Ophøjet og royal. Jeg elskede den kat og nu er hun med mig altid :lazykitty:

16 Synes om

Har fået lavet en masse små projekter de sidste par aftener, hæklet en klud færdig og andre ting færdige, monteret og syet knapper på, så nu er der yderligere tre ting til stakken til nevøen og det er 3 uger til vi ser ham :tihi:

8 Synes om

Husk, kun ét billede pr. indlæg :slight_smile:

1 Synes om


Mit store tæppe som jeg er igang med at hækle (lidt af et evighedsprojekt, men det har vi vist alle et eller to af :wink: )
Og ja, jeg hækler frem og tilbage. Det er ca 5-6 m bredt. Intentionen er et “rulle mig ind i”-tæppe :slight_smile:

9 Synes om

Første flyttelæs kasser og div. bløddele der kan klemmes sammen i bilen, er endelig flyttet :smiley:

9 Synes om

Har i dag været på besøg på et gartneri der laver salater og krydderurter til Dansk Supermarked og andre

LEGRO er et fantastisk eksempel på innovation, de er gået over til økologisk produktion.

Der er flere fotos på https://fv.chalina.dk

12 Synes om

Det der gartneri ser lidt for stor ud til at jeg tror det er her i Danmark…

De der tomat planter imponere mig og det hele ser vildt imponerende og ærligt ud, man får virkelig lyst til at købe deres produkter når man ser de billeder, ligesom de giver en et billed af hvor ens mad kommer fra…

Lige gartnerier synes jeg er umulige at forestille sig hvordan ser ud, så tak for de spændende billeder

1 Synes om

Mon ikke det er hollandsk?

Legro holder til ved Karlslunde :slight_smile:
Vi har temmelig store gartnerier i Danmark også :slight_smile:

Dermed ikke sagt, at de ikke også kan være i Holland, men Legro har dansk gartneri også i følge deres hjemmeside.

2 Synes om

Jeg gættede bare på holland, fordi teksten på flere af skiltene står på hollandsk.

Og ja, hvis nogen ved, at vi har store gartnerier i DK, er det da os fynboer. Der ligger et på hvert gadehjørne - eller noget i den stil :wink:

3 Synes om

Glemte lige at skrive at hjemmesiden indeholder fotos fra forskellige ture se dato 2018 er fra Legro 2017 er fra en tur til Holland

4 Synes om

Men stadig sikke imponerende det ser ud

1 Synes om

for helhedens skyld…2 billeder …srry …der er 2 minutter og 1 sekund mellem dem…hun går ikke langt væk når der er mad i farvandet…ser nærmest ud som hun siger : kom nu med maaaaaaad

13 Synes om

Clara og hendes Buller :heart:

16 Synes om


Clara og hendes Rose :heart:
Clara er ligeså dyretosset som resten af familien :slight_smile:

12 Synes om