Ikke creepy - men jeg bliver nødt til at spørge: Hvad er konceptet bag “reborn dukker”…?
De kan bruges som en slags ‘erstatning’ for rigtige børn. De er ret realistiske og er vægtet, så de vejer omtrent det samme som et rigtigt barn på den størrelse
Min den mindste pige bruger str. 50-56 cm i tøj, og min store pige bruger str. 74 cm i tøj Så jeg nyder både at sy til dem, og også at købe tøj Jeg har desuden købt en tremmeseng og indrettet en del af mit soveværelse til dem…!
Jeg har selv syet uroen og de to vimpler
Hvis nu at Selma min lyse labrador /schæfer blanding måske får lov til at parre sig med sin kæreste, der er en sort flatcoaded retriever hvilke farver kan vi så regne med at hvalpene vil få?
3 posts were split to a new topic: Haveprojekt 2019 - minivandfald, å-løb og havebassin
Lav evt. en seperat tråd om det?
Farven passer nu meget godt
Ja, det gør den altså
Efter de sidste dages knoklen i haven trængte jeg til at gøre noget ferieagtigt på denne sidste dag i påsken. Så jeg tog en tur ud i det blå:
Udsigten fra Lohals Havn med Fyns østkyst i horisonten.
Du skal vist lige forklare humoren til min stakkels forgiftede hjerne, som ikke fatter ret meget idag?
@Eva_K Snoren skal vel forestille ét birketræ? ellers fattede jeg den ikke.
Aah, ja det kunne det sagtens ligne! Så er jeg med
Juvena har helt ret
Når nu han hedder det samme som et pænt træ, så skulle det da bruges.
Jeg har lige været ude at bade i det her:
Nederst i billedet kan man se den lille vig, hvor der kommer varme kilder ud i havet. Der er lavet trappe og lagt reb på tværs, så man kan holde sig fast når bølgerne slår ind. Det var en ret vild oplevelse!
Fed billede - hvor i verden er det?
Jeg er på Azoerne.