Fotografisk bevis!

… på at Unni kan ligge stille sammen med Yasha :klapper:


og se lige det smil herren ligger med :hjerte:

der øves synkron sovning

Det er godt med støtte under hagen :klapper:

og Yasha kan faktisk lokkes til at holde om Unni - eller i hvert fald lige give hende en hale :klapper:

Det passer vist Unni ret godt :hjerte:

MEN tag ikke fejl! :muhaha: der er kun EN der bestemmer over hvem, der må ligge i dynen :cool:

Hvor er det nogle søde og dejlige billeder af de to smukke katte :hjerte::hjerte:

Har de tilgivet dig, at du har taget plejebørn ind :tihi:

Årh de er kære sammen :hjerte: & hvor er de seje når de øver synkron sovning :smiley:

[QUOTE=Eva;932876]Hvor er det nogle søde og dejlige billeder af de to smukke katte :hjerte::hjerte:

Har de tilgivet dig, at du har taget plejebørn ind :tihi:[/QUOTE]
ork - herren er TOTALT upåvirket indtil nu, hvis han reagerer så er han måske lidt mere klæbende end normalt :tihi:
Unni er faldet næsten helt ned igen :smiley: Hun søger både Yasha og mig rigtig meget, men hun skælder ikke ud mere og opfører sig næsten normalt :slight_smile: (lidt mere opmærksomhedskrævende :tihi: )

om et par uger eller tre sætter jeg netdør i mellem dem som skal være der de næste uger - det er nok først der, jeg for alvor vil se en reaktion fra alle parter. Men det vil være før Savannah er testet for fiv og felv, da de ikke skal dele hverken mad/vand eller bakke inden da. Så de vil under alle omstændigheder får rigtig god tid til at gå og kigge på hinanden, når jeg er hjemme :slight_smile:
Der er ingen af parterne mere som reagerer på lugten af de hinanden - Savannah er begyndt at reagere lidt på lyd fra mine to, efter at killingerne er blevet så mobile og vil være over det hele - men det er vist naturligt nok :slight_smile:

Hvor ser han fantastisk ud på det sidste billede :slight_smile:

Det er søde billeder…af smukke katte, der pludselig deler deres menneske med en hittefamilie.

Det bliver spændende at se deres reaktion, når de kan se hinanden…:slight_smile:

Hvor er de søde :smiley: Jeg håber alt går godt med hittemisserne :slight_smile: Også efter de kan se hinanden :slight_smile:

Dejlige misser!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Hvor er de søde.:hjerte::hjerte:
Det er jo en maget almindelig reaktion, at kattene “rykker sammen”, når der sker forandringer. :slight_smile:

Dejlige billeder af to skønne katte !

Skønne billeder af de puttende missere :love2: ::hjerte:

Der er nogel der forstår at tage det med ro :slight_smile:

Skønne billeder, hvor er de to bare for dejlige

Hvor er det bare skønne billeder Pia :wehuu: