Fotoshoot i Silkeborg

Adressen er: Industrivej 12, 8653 Them - Stedet hedder Kahrius.dk (står på et kæmpe skilt)
Har I spørgsmål eller ligende så send gerne lige en sms til mig: 51800726 så ringer jeg jer lige op :O)

Jeg vil gerne så tidligt så muligt :smiley:

Der MÅ da være aftagere til de sidste to tider, det er jo et super tilbud!

[QUOTE=Camilla;566836]Jeg vil gerne så tidligt så muligt :smiley:

Der MÅ da være aftagere til de sidste to tider, det er jo et super tilbud![/QUOTE]

Jamen så kommer du til kl 11 :slight_smile:

Det havde jeg også håbet, men der er to som har meldt fra. Så har to timer der skal dækkes ind med enten hunde, katte, killinger eller hvad man nu lige har lyst til.
Jeg kan også lave billeder af børn, hvis der er nogen som kender nogen, der vil have lavet et portræt som f.eks gave. Men det er dog lidt dyrer end disse hunde og katte billeder, man kan sagtens gøre det på søndag, hvis det kan friste :slight_smile:
Det er ligeledes med hvid baggrund som ved kattene

billedbehandler du alitd dine billeder, efter du har taget dem? det ser nemlig sådan ud for mig, af dem du har taget og har vedhæftet her?

Hilsen Heidi

[QUOTE=Con Meo;566865]billedbehandler du alitd dine billeder, efter du har taget dem? det ser nemlig sådan ud for mig, af dem du har taget og har vedhæftet her?

Hilsen Heidi[/QUOTE]

Ja det gør jeg. Disse er der dog ikke rigtig lavet så meget ved, ud over at jeg lige har rettet lys, kontrast mv. Det billede af Maincoon katten er dog redigeret så kroppen er fjernet.
På de hvide billeder er der stortset ikke lavet noget overhovedet, ud over at få baggrunden til at passe i farven.
Når man arbejder med dyr, så er redigeringen langt nemmere, end hvis det er mennesker man arbejder med. Mennekser tager ofte flere timer at redigere end dyr.
Er der da noget bestemt du tænker på? Så skal jeg nok forklare hvad jeg har gjort hvis det er

takker - syntes bare at birmaerne ser redigeret ud, særlig ved deres haler… og så ser skyggerne på billederne specialle ud, syntes jeg

Hilsen Heidi

men ellers er jeg vild med dine billeder - er du inspireret af tosu.dk’s fotos af katte?

Heidi

[QUOTE=Con Meo;566875]takker - syntes bare at birmaerne ser redigeret ud, særlig ved deres haler… og så ser skyggerne på billederne specialle ud, syntes jeg

Hilsen Heidi[/QUOTE]

Det er godt set, man kan godt se du er fotointeresseret når du ser de småting. Ja, halen drillede, baggrundsrullen var utrolig beskidt der hvor den havde sat sig så det hav nogle irriterende rander ved halen, og for at halen ikke blev helt underlig, kunne jeg ikke helt få det bedre, den drillede sååå meget den hale.

Skyggerne er på grund af lyset, jeg kunne fjerne dem helt, men så så det meget underligt ud. Så virkede det som om at kattene var sat ind i billedet og det så meget kunstigt ud. Når skyggerne er der, så syntes jeg at billedet bliver mere levende.

[QUOTE=Con Meo;566877]men ellers er jeg vild med dine billeder - er du inspireret af tosu.dk’s fotos af katte?

Heidi[/QUOTE]

Jeg kender ikke lige dem du snakker om her. - Jeg tror heller ikke det er den rigtige side jeg er inde på, http://tosu.dk/default.aspx - syntes ikke jeg kan finde nogen kattebilleder der inde.
Jeg bliver ikke inspireret af andre fotografer eller efteraber andre fotografer, når jeg laver billeder. Jeg har efterhånden taget billeder i over 10 år og har min egen måde at gøre tingene på. Men det er efterhånden svært at lave noget som alle andre ikke også har lavet, hvis du forstå hvad jeg mener. Især med dyrebilleder i studie er det svært at skille sig ud.

Billedet af Maincoon katten er fra 2002 eller ældre og de er lavet lidt for sjov i et andet studie i Silkeborg og det er der lavet rigtig mange magen til af. Men man kan sige at de billeder jeg har lagt op her inde er meget almindelige dyrebilleder og lidt anonyme i forhold til nogle af de andre billeder jeg har lavet med dyr på.

[QUOTE=Cala Art;566900]Jeg kender ikke lige dem du snakker om her. - Jeg tror heller ikke det er den rigtige side jeg er inde på, http://tosu.dk/default.aspx - syntes ikke jeg kan finde nogen kattebilleder der inde.
Jeg bliver ikke inspireret af andre fotografer eller efteraber andre fotografer, når jeg laver billeder. Jeg har efterhånden taget billeder i over 10 år og har min egen måde at gøre tingene på. Men det er efterhånden svært at lave noget som alle andre ikke også har lavet, hvis du forstå hvad jeg mener. Især med dyrebilleder i studie er det svært at skille sig ud.

Billedet af Maincoon katten er fra 2002 eller ældre og de er lavet lidt for sjov i et andet studie i Silkeborg og det er der lavet rigtig mange magen til af. Men man kan sige at de billeder jeg har lagt op her inde er meget almindelige dyrebilleder og lidt anonyme i forhold til nogle af de andre billeder jeg har lavet med dyr på.[/QUOTE]

Jeg tror Heidi mener Tosa Foto :wink:

Arrrh Torben og Susanne - jeg tænker vidst ikke selv nogen gange
Nej, bestemt ikke. Susanne har kommenteret billedet er musen og efter jeg har lavet det, har de lavet et med en hamster. Men det kan selvfølgelig også være at de har lavet det inden jeg lavede mit og det er et pudsigt sammentræf. Meeeen sådan er fotoverdenen, det er så svært at finde på noget som andre ikke har lavet i forvejen.
Men jo de to fotonørder er virkelig dygtige til at tage billeder af dyr, både inde og ude. Dem har jeg kendt en del år efterhånden, men jeg stjæler nu ikke noget fra dem.

[QUOTE=Cala Art;566890]Det er godt set, man kan godt se du er fotointeresseret når du ser de småting. Ja, halen drillede, baggrundsrullen var utrolig beskidt der hvor den havde sat sig så det hav nogle irriterende rander ved halen, og for at halen ikke blev helt underlig, kunne jeg ikke helt få det bedre, den drillede sååå meget den hale.

Skyggerne er på grund af lyset, jeg kunne fjerne dem helt, men så så det meget underligt ud. Så virkede det som om at kattene var sat ind i billedet og det så meget kunstigt ud. Når skyggerne er der, så syntes jeg at billedet bliver mere levende.[/QUOTE]
gud jeg syntes det er nemt at se ;O) men JA jeg er total fototosset, men fatter ikke en meter af indstillinger selv jeg har kamera til det… ;O) faktisk Susannes og Torbens anbefaling for vel 4-5 år siden, hvor de var her og lave fotosession som reklame til deres fremstød med kattebilleder…hold kauvle hvor der kom super billeder ud af det. Ja jeg mente tosu foto smiler…

smil at Susanne kommenterede med hamster/mus… det var faktisk også det billede jeg tænkte på ;O) - ellers ingen sammenligning.

Selvfølgelig vil fotos kunne ligne hinanden…vi bliver jo alle inspireret fra ting i hverdagen, og ikke altid er vi klar over hvorfor ting kommer…det kan jo være et busskilt vi går forbi, som pludselig giver en inspiration.

Jeg er grafiktosse…og syntes selv jeg er rimelig til det - jeg var engang til et fotoforedrag med en fugle fotograf, som lige havde stået for fortalt, at i hans fotokreds var det ikke tilladt at redigere i tagne foto - simpelthen fordi de opfatter det som mindre proff, idet der jo kan ændres meget på et foto - så det var det real fotos… jeg kiggede få sekunder på hans billeder, og spurgte om det også galt de billeder jeg stod og lurede på - — ja ja da…så måtte jeg siger til ham, at skulle han snyde som fotograf, så skulle han øve sig på billedredigering…kors han blev flov, og bad mig holde tæt med hans snyderi… ;O) …gad vide hvad det kunne betyde hvis han var blevet afsløret i hans kredse? aner det ikke, men ærgeligt med snyderi, når det er billeder som indgår i konkurrencer…billeddoping ;O)

Heidi

[QUOTE=Con Meo;566946]gud jeg syntes det er nemt at se ;O) men JA jeg er total fototosset, men fatter ikke en meter af indstillinger selv jeg har kamera til det… ;O) faktisk Susannes og Torbens anbefaling for vel 4-5 år siden, hvor de var her og lave fotosession som reklame til deres fremstød med kattebilleder…hold kauvle hvor der kom super billeder ud af det. Ja jeg mente tosu foto smiler…

smil at Susanne kommenterede med hamster/mus… det var faktisk også det billede jeg tænkte på ;O) - ellers ingen sammenligning.

Selvfølgelig vil fotos kunne ligne hinanden…vi bliver jo alle inspireret fra ting i hverdagen, og ikke altid er vi klar over hvorfor ting kommer…det kan jo være et busskilt vi går forbi, som pludselig giver en inspiration.

Jeg er grafiktosse…og syntes selv jeg er rimelig til det - jeg var engang til et fotoforedrag med en fugle fotograf, som lige havde stået for fortalt, at i hans fotokreds var det ikke tilladt at redigere i tagne foto - simpelthen fordi de opfatter det som mindre proff, idet der jo kan ændres meget på et foto - så det var det real fotos… jeg kiggede få sekunder på hans billeder, og spurgte om det også galt de billeder jeg stod og lurede på - — ja ja da…så måtte jeg siger til ham, at skulle han snyde som fotograf, så skulle han øve sig på billedredigering…kors han blev flov, og bad mig holde tæt med hans snyderi… ;O) …gad vide hvad det kunne betyde hvis han var blevet afsløret i hans kredse? aner det ikke, men ærgeligt med snyderi, når det er billeder som indgår i konkurrencer…billeddoping ;O)

Heidi[/QUOTE]

Sikke da en klaphat - selvfølgelig skal billederne redigeres. Alle billeder skal redigeres lidt. Reklamefotografer, bryllupsfotografer, dyrefotografer mv redigere deres billeder. Det betyder alt i billederne at de får det sidste kærlighed. Der er så stor forskel på det redigeret billeder og det uredigeret.

Ja, Torben og Sus er super søde og meget dygtige. Jeg har ikke fornylig været der inde, men kunne bare se at de havde lavet et billede alla det jeg selv har lavet. Men om det er efter de har set mit eller om det er inden, er svært at sige. Jeg har det i hvert fald ikke der fra.
Det var min veninde som har en masse mus som syntes jeg skulle have en med og det er jeg glad for at jeg sagde ja, tak til. For syntes virkelig de blev gode de billeder. Skal hilse og sige at musen har det godt og har fået en nyt hjem hvor den bliver passet godt på

Så har jeg nogle tider til jer :slight_smile:

Camilla: 2-3 katte - Starter fra kl. 11 frem til 12.
Mette: 4-5 katte - starter fra kl. 12-13
Karina: 4 katte - starter fra kl 13-14

Desværre har det ikke været muligt at booke de sidste to timer ind. Så det bliver vidst kun os tre hold. Med mindre der er nogen der kender nogen som gerne vil have de sidste to tider.

Mit mobilnummer er: 51800726, ring hvis I bliver forsinket eller ikke kan finde det. Men har I GPS så køre den jer lige til døren.
Skriv gerne lige en sms til mig så har har jeres mobilnumre liggende, hvis nu der sker noget (hvilket der selvfølgelig ikke gør) :slight_smile:

Uha jeg glæder mig vanvittig meget til at få mine katte foreviget. :slight_smile:

Jeg glæder mig også :slight_smile: Husk lige sommertid, folkens :tihi:

Karina og Mette kan I ikke lige sende mig en sms 51800726 :slight_smile: Så har jeg jeres numre

Det ser i øvrigt sådan ud uden for http://www.kahrius.dk/

Er der forresten nogen der er har spørgsmål eller som syntes at der ikke er 100% styr på det hele?

Hvad er forresten prisen når jeg kommer med 4 katte, du har jo nok ikke en dankortautomat i baglommen :wink:

Jeg har altid en hæveautomat på mig :slight_smile: - eller gid jeg havde

Jamen for 4 katte er 750kr - det står vist i tråden et sted :slight_smile: