Fotoshoot i Silkeborg

Hej

Så er der fastsat en dato på et fotoshoot i Silkeborg/Them
Det bliver søndag den 27. marts fra kl 11 til 16

Pris for en fotosession er 500kr pr. person dog max 3 katte, har man mere med bliver det en merpris.

man modtager mellem 5-10 billeder digitalt alt efter hvor mange katte man medbringer. Billederne kan leveres på mail, via link eller hentes på min adresse. Hvis man ønsker at få billederne fremkaldt kan det sagtens lade sig gøre for en merpris.

Skriv endelig hvis der er flere spørgsmål :slight_smile:

Mine billeder kan ses på www.CalaArt.dk eller neden for

OBS!!! TILMELDING ER BINDENE!!!

Yes, jeg kommer med en 4 - 5 katte :slight_smile:

Glæder mig!!

/Mette

Den vil jeg også gerne være med på. Jeg har 2-3 katte med.

Det lyder rigtig godt begge to :slight_smile:
Kan I sende mig en pb med jeres oplysninger i - mailadresse, telefonnummer, hvor i kommer fra og hvor mange i har med :slight_smile:

[QUOTE=Cala Art;560267]Hej

Så er der fastsat en dato på et fotoshoot i Silkeborg/Them
Det bliver søndag den 27. marts fra kl 11 til 16

Pris for en fotosession er 500kr pr. person dog max 3 katte, har man mere med bliver det en merpris.

man modtager mellem 5-10 billeder digitalt alt efter hvor mange katte man medbringer. Billederne kan leveres på mail, via link eller hentes på min adresse. Hvis man ønsker at få billederne fremkaldt kan det sagtens lade sig gøre for en merpris.

Skriv endelig hvis der er flere spørgsmål :slight_smile:

Mine billeder kan ses på www.CalaArt.dk eller neden for

OBS!!! TILMELDING ER BINDENE!!!
[/QUOTE]

Ejjjj det er jo skønne Fenja og Papaya birmatøser :wink:
Så var det dig, der havde spurgt Michelle om lov, til at fotografere hendes super skønne birma tøser :wink:

Ja, det er mig :slight_smile:

Jeg sender dig lige informationerne, dette tilbud er simpelthen for godt :slight_smile:

så er der to pladser mere tilbage :slight_smile:

Ih, hvorfor har man ingen bil :S Kunne da godt have lyst til at bruge nogle af mine penge på det :høhø:

hvor bor du henne da?

Må forresten hellere skylde mig at sige - at jeg tror det bliver med hvid baggrund eller muligvis sort, men syntes at den hvide fungere rigtig godt til katte. Og når der kun er en time pr person så er der ikke tid til at skifte baggrunde - så for at det passser til alle slags katte, bliver det hvid baggrund

Carla Art - Du får lige en pb. :slight_smile:

Håber ikke det bliver en sort baggrund, for så tror jeg ikke man kan se andet end et par orange øjne, på billederne af min kat :høhø: :cool2:

Ja, hvid er nok bedre end sort så :høhø:

And white it is :O)

Hejsa!

Har lige en tilmelding på vejne af en anden - 2 katte :slight_smile:

Får hende til at sende dig mail med oplysningerne :slight_smile:

/Mette

OPDATERING:

Mette: 4-5 katte
Mettes veninde: 2 katte
Karina: 4 katte
Camilla: 2-3 katte

Nå, det viser sig så at jeg slet ikke kan den dag. :frowning: Men glæder mig til at se jeres andres billeder i stedet så :slight_smile:

Kunne være fedt snart at få lidt info om præcist hvor og hvornår det skal foregå :slight_smile:

Jeg skal nok lige give nærmere information - for som det ser ud pt. Så kommer der kun tre hold, hvor 5 var forventet. Så jeg skal lige se om jeg kan finde to mere - ellers spørg endelig jeres kattevenner om de har tid og lyst til at komme forbi.

Er der nogen af jer som gerne vil starte tidligt og nogen som gerne vil starte sent? For I får ca en time hver.
Det bliver sådan at f.eks mette kommer kl 11, en anden kl 12 osv osv. Jeg tror nemt at kattene kan stresse hvis der er mange de ikke kender i forvejen, så det nemmeste er helt sikkert at I kommer på hver jeres klokslet