Fra Clueless til Evil på 0.05 sek

Jeg plejer at sige at Gustav kun har to udtryk “clueless” og “evil” - men havde aldrig tænkt at det kunne skifte fra det ene øjeblik til det andet :høhø:

Utrolig at hans øjne kan få ham til at se utrolig venlig og sød ud til lidt uhyggelig og ond

Kæl mig, elsk mig og giv mig mad ellers bliver jeg så ulykkelig -ked

… at jeg bider dine tæer af mens du sover :uha:

Jeg synes han ser sød ud, på begge billeder. Han ligner en der gerne vil nusses :inlove:

Det vil han bestemt også gerne - han er utrolig kælen og kærlig :smiley:
Får bare tit at vide at han ser super ond ud :wink:

Det er så meget en Sphynx-ting det der. Skaldepanden har nemlig samme taktik.
Hvor er Gustav da bare bedårende. :hjerte: :hjerte: :hjerte: Udstiller du ham?

Tak :slight_smile:
Nej jeg udstiller ikke. Han er bare min kælekat - har ikke så meget forstand på katteudstillinger :smiley:

Han er meget udtryksfuld - og det er jo ikke hans fejl, at vi læser lidt for meget i hans udtryk. :smiley:

Men dejlig ser han ud. :hjerte:

Han er altså virkelig skøn. :hjerte:

Dr. Jekyll og Mr. Hyde

han er bare for skøn :slight_smile:

Ih altså :wehuu: (til det clueless blik)
Det onde skræmmer mig lidt :tihi:

Havde fornøjelsen af at præsentere en sphynx på weekendens udstilling til sceneshowet og NØJ hvor er sådan en da bare varm! :uha: Men det er jo klart. Men stadig overraskende :slight_smile: Og den var SÅÅÅ kær

Finn Frode: Haha det har du ret i - det er bestemt ikke hans skyld. For min skyld må han se så ond ud som han har lyst til - jeg ser ham kun som en kælefis :wink:

Thilde: De er super varme, synes også Gusse er lidt for varm at have under dynen nu her hvor det er blevet varmt uden for :høhø:

BRILLIANT!!! :lol:

:klapper: Hvor fint et skift :tihi:

Som Thilde havde jeg også fornøjelsen af at klappe lidt på en Sphynx - og er også lidt overrasket over hvor varme de egentligt er! Men hold da op de er bløøøøøøde :smiley:

Jeg plejer at sammenligne en Sphynx med en fersken, der lige har været en tur i microovnen uden at splatte ud. Nokki er også en fersken-Sphynx de steder hvor hun faktisk er nøgen.

Dog findes der også Sphynxer med gummihud. De er knap så lækre, at røre ved.

[QUOTE=Maibrit;1087769]Jeg plejer at sammenligne en Sphynx med en fersken, der lige har været en tur i microovnen uden at splatte ud. Nokki er også en fersken-Sphynx de steder hvor hun faktisk er nøgen.

Dog findes der også Sphynxer med gummihud. De er knap så lækre, at røre ved.[/QUOTE]

Ja ok, gummihud lyder ikke heeelt rart… Hellere babyblød :smiley:

En tanke jeg fik senere, som jeg da lige vil høre jer om: bliver en Sphynx ikke “hudløs” hvis man kæler for meget med den? Altså, jeg tænker andre katte jo har hår der beskytter huden - men det har Sphynx jo ikke (hvis man ser bort fra dem der har lidt dun :))…

[QUOTE=Lykke;1087799]Ja ok, gummihud lyder ikke heeelt rart… Hellere babyblød :smiley:

En tanke jeg fik senere, som jeg da lige vil høre jer om: bliver en Sphynx ikke “hudløs” hvis man kæler for meget med den? Altså, jeg tænker andre katte jo har hår der beskytter huden - men det har Sphynx jo ikke (hvis man ser bort fra dem der har lidt dun :))…[/QUOTE]Jeg sidder lige pt. med et billede af en kat, hvor man nærmest trækker hud-dele af a’la når man har fået en solskoldning og huden “skaller” af. :høhø: Det er endnu ikke lykkes mig, at se en Sphynx hudløs pga. for meget kæl, så det tror jeg ikke ikke rigtig kan lade sig gøre. Deres hud er jo også forholdsvis elastisk. Derimod fremstår kradsmærker og andre skader naturligvis tydeligere, da der ikke er nogen pels til at beskytte mod eller til at dække skaden med.

Jeg kan se at Gustav også bor i Aalborg, så det kan være, at du må få lov til at forsøge, at gøre ham hudløs. :stuck_out_tongue:

De er super bløde. Det er også det alle som kommer her bliver utrolig overrasket over, for de kender min hårløse hund og han er slet ikke blød på samme måde. Han er ligesom at røre en menneskearm, hvor Gustav netop er som et røre en fersken.
Tror ikke man kan kæle dem hudløse - men synes også man kæler anderledes med dem end med pelskatte :wink:

Hm. Det onde blik ser altså bare “normalt” ud for mig. Men jeg har jo også Dronningen af Stålblikket boende her :uha:

Han har smukke øjne på begge billeder :slight_smile:

De sphynx’er, jeg har nusset, har været ferskenagtige. Lækre. :hjerte:

-LOL Jeg er bare totalt flad af grin over de billeder der!