Fra hovedbanegården til nørreport station?

[quote=sleepflower;428118]Jeg tror det er fordi jeg gerne vil have en metro på Hovedbanegården. :slight_smile:
men kom i tanke om, at du kan tage bussen til riget med nummer 5A.Den holder ude på vesterbrogade. Det ved jeg helt sikkert:-) Den tog jeg selv for en måneds tid tiden:-)[/quote]

Det kunne jeg godt nok også tænke mig… så havde jeg en grund til at prøve den…:slight_smile:

:tak:

[quote=sleepflower;428118]Jeg tror det er fordi jeg gerne vil have en metro på Hovedbanegården. :slight_smile:
men kom i tanke om, at du kan tage bussen til riget med nummer 5A.Den holder ude på vesterbrogade. Det ved jeg helt sikkert:-) Den tog jeg selv for en måneds tid tiden:-)[/quote]
Det ville være rigtig rart med metro til Hovedbanen, enig. Måske de laver den en dag :slight_smile:
Det har nu nok været 6A du har taget. Det passer med beskrivelsen.
5A krydser Vesterbrogade, men den holder der ikke. Den kører mellem Lufthavnen og Husum via indre by. Bare for ikke at øge Dortes forvirring :wink:

jo jo 6A 5.6.7.whatever jeg troede denne tråd handlede om at forvirre hende gør den ikke?

Nå det et aftalt spil.:p. Få en kalundborgenser til at fare vild i Kbh…-LOL

Du er da skummel, er du… :muhaha:
:klapper::klapper::klapper:

Ja jeg vil undlade at komme med gode råd om busser, S-tog og metro. Jeg vil egentlig bare sige mange tak for dagens grin efter at ha læst hele denne mega lange tråd.
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Dorte - håber du fandt ud af det!

:tihi:

[quote=Lone;428486]Dorte - håber du fandt ud af det!

:tihi:[/quote]

Jo tak det var faktisk ikke så svært efter alle de gode råd… :tihi:

Kom sikkert på rigshospitalet :):slight_smile:

[quote=Dorte27;428855]Jo tak det var faktisk ikke så svært efter alle de gode råd… :tihi:

Kom sikkert på rigshospitalet :):)[/quote]

:høhø::høhø:

Sikke da en herlig tråd… godt, at du fandt Riget… :ok:…men…men… har du oz fundet hjem til dig selv eller sidder du på en Net-café i indre København ??

:uha:

[quote=Dorte27;428855]Jo tak det var faktisk ikke så svært efter alle de gode råd… :tihi:

Kom sikkert på rigshospitalet :):)[/quote]

Det var godt! På et tidspunkt overvejede jeg faktisk at tilbyde at møde dig derinde - for jeg var bange for at vores rådgivning ville få dig til at ende i Malmø eller sådan noget :klapper:

Sikke da en herlig tråd… godt, at du fandt Riget… :ok:…men…men… har du oz fundet hjem til dig selv eller sidder du på en Net-café i indre København ??

:uha:[/quote]

:høhø::høhø: Jo jeg er også kommet hjem, der skulle jeg heldigvis ikke med S-toget…:tihi:.
Var ellers meningen jeg skulle havde været en tur på strøget… Men det var lidt vådt i Kbh…:frowning:

[quote=Dorte27;428860]:høhø::høhø: Jo jeg er også kommet hjem, der skulle jeg heldigvis ikke med S-toget…:tihi:.
Var ellers meningen jeg skulle havde været en tur på strøget… Men det var lidt vådt i Kbh…:([/quote]

:ok:

Godt at høre, els ville jeg starte cyklen og komme og finde dig og få dig sat på toget hjem.

:høhø:

-LOLJa jeg må sige jeg var også lidt nervøs med alle de gode råd, hvor jeg havnet henne.

Det kunne ellers havde været underholdene at jeg lige frem skulle følges til S-toget af en kattegal… :klapper::klapper:

Godt at høre, els ville jeg starte cyklen og komme og finde dig og få dig sat på toget hjem.

:høhø:[/quote]

:klapper::klapper: Det nok ikke sikkert jeg kunne havde fortalt dig hvor jeg var…

Kan lige se det for mig…

Tante tut : Hvor er du?

Dorte: Øhh…?? en eller anden station, De snakker alle svensk-LOL

[quote=Dorte27;428871]:klapper::klapper: Det nok ikke sikkert jeg kunne havde fortalt dig hvor jeg var…

Kan lige se det for mig…

Tante tut : Hvor er du?

Dorte: Øhh…?? en eller anden station, De snakker alle svensk-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja, det kunne være yndigt - for jeg kan selv fare vild på et frimærke…

:fløjte: :fløjte:

Jeg måtte også lige ind og tjekke, at Dorte var kommet godt frem og tilbage efter alle de gode råd :tihi:

Og så var det igår, at man så mig stå som måbende turist - ikke bare på Rådhuspladsen, men i bus 6A :uha:
Ikke bare har 6A og 14 byttet rute i Indre By (dvs fra Hovedbanen til Nørreport), men hele Rådhuspladsen er nærmest brudt op, de fleste af stoppestederne foran Zürich-bygningen (og “Håndtaget”, der endelig bliver fjernet - delvis, ialtfald), er flyttet over ved Tivoli (blev jeg endelig klar over - godt, at jeg ikke gik ned til venstre for Rådhuset).
Pladsen er kort sagt det rene galehus af byggeplads, indhegninger, og manglende stoppesteder, der er strøet rundt omkring i de nærmeste gader!

Så det var godt, at vi fik lodset Dorte hen til en bus fra Hovedbanen - ellers var det gået helt galt -uh
:ghost:
:high5:

[quote=MiSi;429278]Og så var det igår, at man så mig stå som måbende turist - ikke bare på Rådhuspladsen, men i bus 6A :uha:
Ikke bare har 6A og 14 byttet rute i Indre By (dvs fra Hovedbanen til Nørreport), men hele Rådhuspladsen er nærmest brudt op, de fleste af stoppestederne foran Zürich-bygningen (og “Håndtaget”, der endelig bliver fjernet - delvis, ialtfald), er flyttet over ved Tivoli (blev jeg endelig klar over - godt, at jeg ikke gik ned til venstre for Rådhuset).
Pladsen er kort sagt det rene galehus af byggeplads, indhegninger, og manglende stoppesteder, der er strøet rundt omkring i de nærmeste gader!

Så det var godt, at vi fik lodset Dorte hen til en bus fra Hovedbanen - ellers var det gået helt galt -uh
:ghost:
:high5:[/quote]

Det er fordi de er ved at lave Metro station på Rådhuspladsen :slight_smile: