Fra ude - til indekat

Nu har vores katte ikke været ude ca 3 uger, og det går rigtigt godt. Der er lidt mere tumult, men det er ikke sådan det helt store. Ser det mest som leg, da det er alle 4.

  • Det er meningen, de skal have ca 40 m2 bag huset under altanen og ved carport, når jeg bliver færdig, men starten på det nye arbejde har forlænget processen lidt.
  • Dog har de terassen, som de er blevet meget glade for. Jeg har sat stammer op i 2 af hjørnerne og forsøgt at så græs der. Det der nåede at komme inden tørken er godt nok gravet op. He he. Alle kattene er begyndt at kravle på stammerne og klatrer gerne til tops og holder øje med alt, hvad de kan se. Om dagen ligger de i hjørne og slapper af. Kattene er også blevet mere kælne.
  • Vi har haft en del problemer med vores yngste kat Bella, der har været meget vild. Troede slet ikke hun ku holdes inde, men hun er blevet meget blidere og snakker næsten hele tiden.
  • Ved ikke hvor meget de savner udelivet, men hvis det fortsætter som nu, tror jeg alt går vel. Når de nu har givet afkald på friheden til fordel for pladsen på terrassen, bliver de nok rigtigt glade, når jeg får snøvlet mig færdig med resten.
  • Det er så dejligt at komme hjem fra arbejde om morgenen og se kattene hygge sig i løbegården. Nu ved jeg de ikke bliver kørt over og er rolig indeni. Selvom vi flyttede i hus pga, vi ikke måtte have kattene i lejlighed, var der mere trafik i vores lille hjemby, end vi troede.
  • Takker May-Britt for de mange gode råd omkring beslutningen med kattenes nye forhold samt tilblivelsen af løbegården.
  • God dag til alle. Jeg må i seng. -thumbs

Velbekomme Lonnie. Det har været mig en stor glæde at hjælpe med råd. Det er vidunderligt, når man ikke taler for døve ører og får følelsen af at spilde sin tid.

Og hvor er det altså bare SÅ vidunderligt at læse det du skriver. Det lyder fuldstændig som det var hos os, da de tre vi havde den gang gik fra udekatte til indekatte. Vores katte reagerede på samme måde som jeres. De er så blevet lidt mindre sociale nu efter vi har indhegnet haven, for så bruger de meget af tiden udenfor med at udforske og lege. De bruger stadig den indhegnede terrasse rigtig meget selvom de bare kan fortsætte ud i haven nu.

Sikken en solskinshistorie på en regnvejrsdag. Tak for den.
I vil nyde at vide hvor I har jeres misser.

Helt enig. Skønt det går så fint for misserne -thumbs [bigloony]

Hvor dejlgit:-)

Vi må bo tæt på hinanden:-) Jeg bor i bette Hvilsom:-)

Hvor er det dejligt at læse. -bananer -bananer