Freja - Fra vildbasse til smuk prinsesse

SÅ blev det også Frejas tur

Der hvor de blev fanget

og så lidt fra boksen

og her er hun så, som smuk prinsesse

Freja er desværre overhovedet ikke fotogen, så det var svært at få bare et nogenlunde brugbart billede, så jeg beklager at hun ikke kigger ind i kameraet :tihi: Men måske hun er bedre næste gang ;):kryds:

åååååååhh hun er også bare en smuk og dejlig mis. Sikke en skønhed hun er vokset op til:wehuu:

suuk hun er smuk :love: sikke en prinsesse

Sikke en smukker én. -wehuu -wehuu

Hvor er hun også dejlig :wehuu: også som lille :inlove:

Hun var da nusser som killing :wehuu:
Og meget meget smuk som voksen :wehuu:

Hun er godt nok vokse sig til en skønhed :wehuu:

Freja er elskovsgudinde i den nordiske mytologi :slight_smile:

:wehuu:

jamen der var jo en prinsesse mere

Jammen, hun er da OGSÅ en mega smuk pige!!! -love
-foto
Mine to er heller ikke lige fotogene - Missemor poserer nærmest for kameraet mens Melix altid enten går hen mod kameraet, drejer hovedet eller skrider… :S

jamen der var jo en prinsesse mere[/quote]

Hvor SØØØDT!!! :wehuu:

Hun er da en rigtig skønhed. Ja hun er vokset sig til en flot princesse :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tak igen Felis. Hvor det pynter på de to smukke tøser :inlove:

[quote=M&M-mor;132756]
Mine to er heller ikke lige fotogene - Missemor poserer nærmest for kameraet mens Melix altid enten går hen mod kameraet, drejer hovedet eller skrider… :S[/quote]
Det er sjovt så stor forskel der kan være. Freja ligger enten helt vildt underligt…på ingen måder pænt :tihi:…eller hun er for tæt på eller for langt fra, så lyssætningen ikke passer. De få billeder hvor hun står nogenlunde rigtig kigger hun så ikke i kameraet
Meeeen der var jo heller ingen der sagde det skulle være let, vi prøver da bare igen på et tidspunkt :ok:
Frigg hun eeeelsker drillepinde så hun er rimelig nem at styre derhen hvor man vil have hende :slight_smile:

lækker lækker lækker:wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Smukke missepige…

Hun ser da rigtigt ud som en prinsesse ja -lovelove Hvor er hun sød