Fremlysning 8723 løsning

[FONT=times new roman]Denne lille hunkat har holdt til på min terrasse på Gl. Præstegårdsvej i Løsning siden mandag d. 03-06-2013.
Hun er meget kontaktsøgende, ekstrem kælen, og savner virkelig sin familie!
Jeg tror ikke at hun er steriliseret, men kan selvfølgelig ikke sige noget 100%.
Jeg har desværre ikke mulighed for at tage hende ind pga. mine egne katte, men jeg har haft hende en tur forbi dyrlægen og tjekket for chip, der var desværre ingen. Katten er heller ikke øremærket.
Hun er behandlet for orm, da hun var så hårdt angrebet at maven var helt udspilet, og hun skal også have en omgang mod øremider, hun blev kun lige renset og dryppet i ørerne ude hos dyrlægen.
Både dyrlægen og jeg skyder hende til at være under 1 år.
Jeg har efterfølgene også bemærket at hun MÅSKE kunne have noget navlebrok, ellers er hendes navle bare MEGET tydelig at mærke.

Jeg har været ude i området og banke på døre, smide sedler i postkasser og hænge sedler op i butikker, busskure, lygtepæle m.m.
Hun er fremlyst alverdens steder på nettet.

Jeg vil i den kommende uge få snakket med nogle internater om at tage katten, da det er synd at den skal blive ved med at gå rundt herude. Den bevæger sig overhovedet ikke væk fra matriklen, og nu har hun været her 1 uge!

Hjælp mig med at få budskabet ud, så hun kan komme hjem hurtigst muligt!
Kontakt mig hvis du kender noget til katten.
Tlf.nr. udleveres kun over Privat Besked.[/FONT]

KATTEN ER NU INDLEVERET PÅ DB’S INTERNAT I 7330 BRANDE :hjerte: