Fremlysning af en SÅ smuk missepige

Den fiiineste og søøødeste og kærligste missepige er idag bragt (med min indblanden) ind på klinikken. Hun bliver fremlyst de næste 8-10 dage og jeg vil SÅ gerne have Jeres hjælp for min tid er katastrofal. Jeg tog billeder af hende her for lidt siden på klinikken, og sender dem til vores aller-sammenste FF:rock:. Missepige er brunmasket, de flotteste himmelblå øjne og sort hale…jeg tænkte på Tut’s Silkepige da jeg så hende. Mis er omkring 7-12 måneder (et skud) og jeg tror bestemt ikke hun har haft killinger. Jeg tror heller ikke hun er drægtig. Men hun er hverken chippet eller øremærket så vi må antage hun er fertil. Hun er samlet op ved Låsby (ligger mellem Århus og Silkeborg) hvor hun har gået de sidste 8-10 dage. Nu blev det for meget for Lise der ringede (igår) også fordi hendes egne to kastrathanner protesterer voldsomt og bl.a. ikke mener de vil være hvor de jo bor, og det er ikke holdbart i længden. Det skal lige skrives st hun IKKE er similanghåret og hun er ikke langlemmet, så et skud fra hoften er der er Birma i hende…og det ER kun et skud. Lige p.t. er hun Savannah 40 (den sidste Savannah 40 var jo den bette sorte simi-mus) der nu bor hos en ny ammemor og trives i den grad…og han viste sig jo at være en Simba istedet:ups:…flooovt. MEN…hvis nogen vil hjælpe mig med at lede fremlysningssiderne igennem…hun BØR være nem at genkende med det udseende. FF ligger billederne på engang når han ser min mail jeg sender lige om lidt. Min mobil skal lige oplades så sender jeg

Er det denne misser Brita ?

Ingen Brita-mail endnu, men hvis billedet er det rigtige, er alt jo OK. :slight_smile:

Mon ikke den Rumle har lagt ind er en efterlyst :?

Tænk, hvis det er og samtidig er den Brita har :kryds:

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1124156]Mon ikke den Rumle har lagt ind er en efterlyst :?

Tænk, hvis det er og samtidig er den Brita har :kryds:

:)[/QUOTE]
Den jeg har lagt på er snuppet fra Galtendyrekliniks hjemmeside: Dyreklinikkerne i Galten og Ry | Din lokale dyrlæge | VetGruppen

der hedder hende der fremlyser godt nok Lisa og Brita skriver Lise men jeg synes det lyder som den :ups:

Jeg tror det er hende…og lisa-lise…jeg kan have hørt forkert. Jeg er jo en smule forvirret ind imellem…vi har alle vore forcer, GRINER. Jeg kigger lige på billedet jeg har og melder tilbage

Det er hende…og det er den pige der ringede til mig der allerede har lagt mis på klinikkens hjemmeside. Jeg vidste ikke det kunne gå så hurtigt, for mis er først bragt ind her over middag idag. Jeg sender lige et billede til FF…så er der to at kigge på OG…hvis nogen vil hjælpe med at kigge alle fremlysningssiderne igennem OG…bruge FB. Jeg har simpelthen ikke tiden, så jeg vil være dybt taknemmelig hvis nogen vil hjælpe.

nu skulle billedet være sendt til FF…håber jeg

Det kan godt være det er en blanding men den ligner da en Snowshoe, gad vist hvad Helle ville sige til den :?

tilføjet… Hvor er den dog smuk:hjerte::inlove::hjerte:

Godt set og tænkt. Jeg har lige ringet til Helle og lagt en besked på hendes mobilsvarer…at hun skal kigge i tråden

Og her kommer det. Hvor er hun fin:hjerte: - og lidt Snowshoe-agtig, som Lone allerede har bemærket…

Vi mangler ikke nogen men der er jo andre i Dk der har dem. Måske de savner en. Jeg kan kun sige det ud fra tavlen - jeg har set siameserblandinger og birmablandinger der ligner denne. Men smuk er hun og hvem ved - måske er hun en Snowshoe med stamtavle - hun ligner ud fra foto her. Der bor et par som kælekatte i Dk og to mere til avl… Dog ikke brugt mig bekendt - men er mis ægte og jeg hører noget så viser jeg tråden her

Man skulle jo syntes, at var hun tænkt at opdrætte på og med stamtavle, hun ville være chippet og det er hun ikke. Men spred budskabet…Snowshoe eller ikke…er der nogle der mangler hende så må vi håbe de får hende tilbage. Men er der ingen henvendelser inden sidst i næste uge, så bliver hun en Savannah.

Nøj, hun er godt nok fin! :inlove:

Ja og så er hun jo importeret - og det er der regler omkring om chip osv - for her hos os er hun ikke lavet - alternativt er hun på “gule plader” :smiley:

Har forsøgt at finde efterlysninger der kunne passe uden held…
Men jeg er heller slet ikke kendt i Jylland, så ved ikke helt hvilke(t) område der er relevant at søge på (prøvede Låsby).

EDIT: Har forsøgt lidt mere (DB og KV) Låsby, Aarhus, Silkeborg…

(med mindre der er noget Fie ikke har fortalt mig altså :smiley: muligheden foreligger da det jo er Fie - hun VAR meget tyk da hun fik Smilla enebarn :stuck_out_tongue: )

Låsby ligger ca. 22-25 km vest for Århus. Og er en lille by med, vil jeg tro 2000 indbyggere. På buret hvor mis sad i dag (på klinikken) stod godt nok adressen på hende der havde indbragt hende. Jeg håber det lykkedes at finde ejer. Og gør det ikke må der jo gøres noget, og bliver det også. Komme vi så langt hun bliver en Savannah d.v.s. bliver testet for FIV/katteaids & FeLV/katteleukæmi, sterilliseret, vaccineret og øremærket (og lagt i register i nye ejers adresse) vil den heldige nye ejer få en fantastisk supersød og kærlig missepige. Hun vil koste 800 kr. og man kan henvende sig til mig på [email protected] ringe eller sms’e 20660119 eller ringe på 86968260. Men jeg forbeholder mig at vælge IKKE udfra konceptet…først til mølle

Hvor er hun fiiiin. :wehuu:

:hjerte:

Hvor er hun bare skøn - der må da være nogen, der savner hende - så fin og blank hun er i pelsen - og så kælen - jeg håber, at hun finder hjem igen.

Det må være SÅ rædselsfuldt ikke at vide, hvor katten er og om den har det godt.

I morgen er det fredag d. 13. - og i stedet for at varsle uheld - håber jeg, at det bliver dagen, hvor missepige og ejer finder hinanden igen :kryds: