Fremlysning af hankat i Nordjylland

“Knud” blev indleveret på Gistrup Dyrehospital fredag d. 20/11. Han havde holdt til i en dames have, og hun lagde mærke til at han ikke var helt frisk. Han havde en lille luftvejsinfektion, som han blev behandlet for hos os. Knud er en kastreret hankat uden øremærke eller chip. Han vurderes til at være 7-8 år. Han er meget kælen, i fin foderstand og hans pels er velplejet, så vi kan ikke forstå at han ikke skulle have et hjem. Han befinder sig lige nu i pleje hos en familie, hvor han også har fået lov at blive hvis ingen ejer melder sig på banen. Kender du ejer kan man kontakte mig herinde, eller på mail: [email protected].

Tror altså jeg har set ham rende et stykke ude af Nøvlingvej … lige omkring/efter kirken men jeg kan tage fejl … jeg skal nok holde ørene åben om der er nogen som mangler ham :slight_smile:

Det vil være så fint. Jeg ved at han har holdt til i Gistrup-området i længere tid, men jeg fik ham ikke selv indleveret så jeg kender ikke hele historien. Jeg har bare svært ved at forstå hvis han ikke skulle have et hjem så velplejet som han ellers er…