Fremlysning af Kanin (Odense)

[QUOTE=ThildeL;1084370]I dag er der TO kaniner ! :uha:
Det viser sig, at den nytilkomne er fremlyst for en uge siden og har været i en andens have i 5 dage…
Tror vist ikke de har nogen ejere, der savner dem.

Men har stillet vand ud til dem i hvert fald.[/QUOTE]
Det formerer sig sørme hurtigt må man sige :uha:

[QUOTE=ThildeL;1084370]I dag er der TO kaniner ! :uha:
Det viser sig, at den nytilkomne er fremlyst for en uge siden og har været i en andens have i 5 dage…
Tror vist ikke de har nogen ejere, der savner dem.

Men har stillet vand ud til dem i hvert fald.[/QUOTE]

De kan da ikke bare bo derude…de skal da indfanges.

Thilde…kan du ikke låne 2 kattefælder og lægge deres yndlings-kaninfoder i…jeg ved så ikke hvad det er…men spørg Coon Danica. Hun er kaninekspert :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1084406]De kan da ikke bare bo derude…de skal da indfanges.

Thilde…kan du ikke låne 2 kattefælder og lægge deres yndlings-kaninfoder i…jeg ved så ikke hvad det er…men spørg Coon Danica. Hun er kaninekspert :-)[/QUOTE]

Og hvor havde du tænkt dig de skulle bo?
Ingen vil tage dem ind - har jo ringet land og rige rundt.
Desuden siger dyrlægen, som har mest kendskab til kaniner, rotter og ildere her i byen at man ikke bare pludselig skal tage dem ind - de kan blive gevaldigt syge pga temperatursvingningerne hvis de er ude-kaniner

De må være ude på tur nu for nu er de ikke i haven mere…
Spændende om de kommer tilbage

[QUOTE=ThildeL;1084409]Og hvor havde du tænkt dig de skulle bo?
Ingen vil tage dem ind - har jo ringet land og rige rundt.
Desuden siger dyrlægen, som har mest kendskab til kaniner, rotter og ildere her i byen at man ikke bare pludselig skal tage dem ind - de kan blive gevaldigt syge pga temperatursvingningerne hvis de er ude-kaniner[/QUOTE]

Jeg havde så ikke liiiige tænkt over, hvor de skulle bo…jeg synes bare det er synd, de bor derude…helt alene, uden kaninhus :slight_smile:

Der er da ikke meget kanin tilbage, hvis der kommer en løs hund forbi :S

[QUOTE=ThildeL;1084409]Og hvor havde du tænkt dig de skulle bo?
Ingen vil tage dem ind - har jo ringet land og rige rundt. […][/QUOTE]

Det er i hvert fald ikke forsvarligt at lade dem rende løse rundt, så hvis internaterne ikke kan tage dem, må politiet jo tage sig af dem…

Men der må da være nogen (måske børn), der ved, hvor de kommer fra. :?

[QUOTE=FinnFrode;1084455]Det er i hvert fald ikke forsvarligt at lade dem rende løse rundt, så hvis internaterne ikke kan tage dem, må politiet jo tage sig af dem…

Men der må da være nogen (måske børn), der ved, hvor de kommer fra. :?[/QUOTE]

Jeg er helt enig men når politiet ikke synes det er deres job er der ikke meget lille mig kan gøre.

Den ene af dem (den, der er kommet til i dag) er fremlyst på plakater rundt omkring kan jeg se - nok af hende, den har holdt til ved i ca en uge.
Har gået lidt og hørt folk med haver ad, om de har kaniner, men kan ikke bruge flere timer på det for skal til eksamen i morgen og skal forberede mig…

Stadig intet spor af dem i haven…