Fremlysning af Kanin (Odense)

Nogen, der kender denne lille nusse?

Den ligger i vores have og sover i Odense Skibhuskvarteret.
Kan ikke indfange den, men komme rimelig tæt på (1 meter ca).

Gud hvor er den skøn :smiley:

Den er mega sød og sidder bare under havebordet og sover.

Kan ikke lide tanken, om at den skal være derude i nat :frowning: Og det blæser som en halv pelikan

Hmm… Kan du ikke sætte noget op så den er lidt i læ?

Har ikke rigtig lige noget - har hverken kælder eller loftrum så har kun hvad vi har plads til i vores lille lejlighed.
Men den kan godt kravle lidt mere i læ under halvtaget, men den bliver bare ved med at sidde ved det bord.

Hmm… Hvad gør man med sådan en kanin?

Du kan måske sætte en transportkasse ud til den? Så kan den gå i læ i den…

Jeg tror den flyver væk simpelthen så!
Vores store containere er lige væltet :uha:
Men har gjort mig tanken :confused:

Åh :frowning:

Snakker lige med Ole

Hmm… han foreslår du tøjre transportkassen :frowning:

Han var ikke vild med min idé om at hente den og lade den være i bryggerset midlertidigt

(mest fordi han ikke tror på den nogensinde flytter igen)

Øv den er smuttet nu :frowning:
Den var dæleme nuttet

Okay :frowning:

Hvis den kommer tilbage kan du prøve at ringe til
http://www.dyrevaern-odense.dk/kontakt.htm

Ahh tak :slight_smile:
Sidder og kan hele tiden holde øje med den ud af vinduet heldigvis

Så nu er den tlbage.

Ham på telefonen sagde jeg skulle ringe til Dyrenes vagtcentral da de hører til i Langeskov. Ham eg fik fat på var i Jylland.

Så nu er jeg i tlf kø :slight_smile:

Okay :smiley: Håber den bliver fanget og kommer ind et sted i nat hvor der er lunt og trygt og en god bid mad :slight_smile:

De vil kun tage tilskadekomne dyr ind og har ikke nogen, de kan sende ud og fange den :frowning:

Noget, jeg studsede over, damen sagde var, at den “levede det fede liv - hellere det end at sidde i et bur, hvis du spørger mig”
Øhhh dame - Hvad hvis den er sluppet ud af et rigtig GODT og stort indrettet bur med mulighed for læ ?? :S

Altså…

[QUOTE=ThildeL;1083830]De vil kun tage tilskadekomne dyr ind og har ikke nogen, de kan sende ud og fange den :frowning:

Noget, jeg studsede over, damen sagde var, at den “levede det fede liv - hellere det end at sidde i et bur, hvis du spørger mig”
Øhhh dame - Hvad hvis den er sluppet ud af et rigtig GODT og stort indrettet bur med mulighed for læ ?? :S

Altså…[/QUOTE]

Og de kalder sig dyreværn…:thumbdown:

Thilde…kan du ikke prøve at sætte fremlysninger af den…op på lygtepæle og dele nogen ud i postkasser.
Den er jo nok ikke kommet så langt hjemmefra…

Måske sidder den i læ et sted nu, under en hæk eller lignende.

For helvede… Nogle mennesker!

[QUOTE=Sim-Sim;1083834]Thilde…kan du ikke prøve at sætte fremlysninger af den…op på lygtepæle og dele nogen ud i postkasser.
Den er jo nok ikke kommet så langt hjemmefra…

Måske sidder den i læ et sted nu, under en hæk eller lignende.[/QUOTE]

Den sidder under en havestol ude ved vasketøjet, som hænger under halvtag.
Men hverken jeg eller naboerne har en printer, der er blæk på :dokdok: Har nemlig prøvet at høre dem ad så man kunne få sat nogle sedler ud.

I dag er der TO kaniner ! :uha:
Det viser sig, at den nytilkomne er fremlyst for en uge siden og har været i en andens have i 5 dage…
Tror vist ikke de har nogen ejere, der savner dem.

Men har stillet vand ud til dem i hvert fald.