Fremlysning af smuk tortietabby misling

Inden jeg tog til Jyraks udstilling i Fredags smuttede jeg liiige indenom klinikken. Og hvad var der lige bragt ind. En smuk, smuk tortid misling. Hun er ca. 13- mac 14 uger. En anelse tynd men ellers fin og flot. En dame var kommet med mis for nu havde den gået hos hende ca. 2 døgn og udenfor der der jo ikke ligefrem sommer.
Nu er mis fremlyst på Galten dyrekliniks hjemmeside og på FB. Spred budskabet.
Finder vi ikke det gamle hjem bliver hun en Savannah i næste uge og så skal der findes et nyt hjem til hende.
Hun er tortietabby og med det smukkeste mønster man kan tænke sig. Hun har en laaaang hale og er langlemmet. Hun er kælen, supersød og social.
Kig på hende på
www.galtendyreklinik.dk
OPSLAGSTAVLEN

Sikke en lille charmetrold!

Hvor er hun dog sød…godt at hun er kommet i “stald” hos Brita :slight_smile:

Hvor er hun lækker. Nøj, jeg er helt solgt.

ER hun ikke smuk…jeg synte hun er helt vildt smuk.
Det er lidt synd hun skal sidde ovre på klinikken, men når den er lukket får hun et af de kæmpestore hundebure og det får jo en ende enten hvis ejer dukker op eller hun bliver til en Savannah. Jeg skal lige se om jeg når omkring klinikken imorgen. Tager rimelig tidlig fri og det var meningen jeg skulle til Odense og se på ny bil (totalskadede den anden mellem jul og nytår), men Poul (min hunbond) tager afsted for mig, så jeg sparer en masse timer. Så kan jeg jo bruge dem på at køsse lidt på hende OG måske en tur omkring strof og stil og hjem.
Jeg føler ikke jeg har være hjemme siden i fredags hvor jeg tog til Brædstrup og satte Hittekattestanden op. Både mandag og tirsdag lange dage til 19 (og efter omkring min gamle mor for hun kan ikke handle i det vejr…hun er dårlig gående efter en hofteoperation).
Så jeg tog imod Pouls tilbud om han nok skulle tage til Odense og se på ny Suzuki Grand Vitara…den nye er sort…lige min farve
Kæft jeg er off tropic. men Jeg er ogsåp kanontræt og så vrøvler jeg

Ih hvor er hun pæn! Og jeg kan ellers normalt ikke så godt li’ tortier… men hende her… nuiii

Nuuuurh kæft hun er lækker !! Du må ikke vise de tortier, mit hjerte smelter for dem hver gang jo !

Jeg skal op og køsse på hende lige om lidt. Skal lige have fri fra arbejde :slight_smile:

Kan de du har to tortie-missepiger, men ingen der hedder Savannah. Det er da skidt:):):slight_smile:

Gud hvor er hun lækker, suk, altså

Nøj hvor er hun lækker! :hjerte: Stod jeg liiige og manglede en mis, så skulle det da være hende her!

Ja hun er lækker, RIGTIG lækker.
Vinni var ikke på klinikken, det plejer at være hende og jeg (og dernæst dyrlægerne der gør detv faglige) der bestemmer forløbet, men misling skal IKKE sidde på klini,kken SIMBA gå væk…JEG BLIVER KØSSET PÅ SÅ JEG ER VÅD…om igen. Hun bliver enten neutraliseret på fredag og kommer ud i det nye hjem eller ud i det uneutraliseret og så bliver hun ordnet i næste uge. Folk skal jo også have chancen for at få deres mis hjem igen. Det er enj balancegang.
ALLE stavefejlene er IKKE mine men Simba den banditmis.
Jeg skal have syet en eller køssehjelm til stakkels Charlotte /shane, for ellers bliver hun hovedhudløs når nu det er hende der skal lægge hovede til al køsseriet

Savannah blev ordnet igår og hun er idag hentet og bor nu ude hos en plejefamilie der hat kat i forvejen. Altsammen af hensyn til hende så hun IKKE skal sidde endnu en week-end på klinikken.
Igår blev endnu en mis indbragt. Kulden
gør folk ikke k0an holde 0ud af se0 misserne gå rundt. Jeg kender endnu ikke den0s histori0e0 0end 2ik2ke0 dens0 0køn. 0Men ved0 dog de2t er enten en ung e2ller 2voksen222/ung kat OG KULSORT
Hold da op…alle 0’erne er lavet af savannan der havde en pote på tastaturet. Og simba køsser så min næse vender opad. Mit mellemnavn er snart STUBNASE…på danske opstoppernæse

[QUOTE=kamikaze;1011876]Ja hun er lækker, RIGTIG lækker.
Vinni var ikke på klinikken, det plejer at være hende og jeg (og dernæst dyrlægerne der gør detv faglige) der bestemmer forløbet, men misling skal IKKE sidde på klini,kken SIMBA gå væk…JEG BLIVER KØSSET PÅ SÅ JEG ER VÅD…om igen. Hun bliver enten neutraliseret på fredag og kommer ud i det nye hjem eller ud i det uneutraliseret og så bliver hun ordnet i næste uge. Folk skal jo også have chancen for at få deres mis hjem igen. Det er enj balancegang.
ALLE stavefejlene er IKKE mine men Simba den banditmis.
Jeg skal have syet en eller køssehjelm til stakkels Charlotte /shane, for ellers bliver hun hovedhudløs når nu det er hende der skal lægge hovede til al køsseriet[/QUOTE]

Haha, jeg glæder mig!!! Han lyder jo simpelthen bare helt perfekt!

Og det er dejligt at tortie Savannah har fået plejehjem :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;1012927]Savannah blev ordnet igår og hun er idag hentet og bor nu ude hos en plejefamilie der hat kat i forvejen. Altsammen af hensyn til hende så hun IKKE skal sidde endnu en week-end på klinikken.
Igår blev endnu en mis indbragt. Kulden
gør folk ikke k0an holde 0ud af se0 misserne gå rundt. Jeg kender endnu ikke den0s histori0e0 0end 2ik2ke0 dens0 0køn. 0Men ved0 dog de2t er enten en ung e2ller 2voksen222/ung kat OG KULSORT
Hold da op…alle 0’erne er lavet af savannan der havde en pote på tastaturet. Og simba køsser så min næse vender opad. Mit mellemnavn er snart STUBNASE…på danske opstoppernæse[/QUOTE]

Jeps det er den nye kulsorte hunmis (kan jeg se på hjemmesiden). Da jeg var omkring klinikken efter arbejde idag vidste den vet. jeg talte med ikke meget. De havde haft SÅ travlt og Vinni der tager billeder og er meget inde i hittemisserne var der ikke.
Jeg vil se OM jeg kan nå klinikken inden jeg selv møder på arbejde imorgen så jeg lige kan se på mis.
Efter arbejde får Savannah 29 (hende den lille tyksak herhjemme) får besøg imorgen eftermiddag og jeg håber sådan de også syntes den sorte missepige bør være legekammerat til Savannah-tyksak, for de fortalte mig sidste gang de SÅ gerne vil have en sort kat…godt nok helst af hankæøn, men nu ser vi
At dette indlæg er blevet skrevet færdigt er et mindre mirakel…to slemheder kravler rundt PÅ mig OG på tastaturet

Savannah 29’s kommende slaver har lige været her og de har jo hele tiden gerne villet have en misseven til Savannah, så jeg har måske også fundet et hjem til hende den sorte på klinikken. De tager i hvert tilfælde over og kigger på hende på mandag/tirsdag. De vil SÅ gerne have en sort mis. Godt nok helst hanmis, men hvis nu de falder for hende her, hvad jeg tror OG håber, så ville de jo være fint. Hun skal selvfølgelig fremlyses frem til torsdag, men da jeg nu ved hun har gået 1 måned rundt i området hvor damen bor, der indleverede hende OG i 2 uger med DBøs efterlysningshaldbånd på UDEN respons, så tror jeg ikke det gamle hjem dukker op, men nu må vi se.

den sorte misser er godt nok også en lækkermås :wehuu: