Fremlysning af to mislinger

Jeg blev i går kontaktet af en kvinde fra Hammel der havde haft en killing gående nogle dage og nu skulle der ske noget. Det er en hankilling, gråstribet og kælen og social som man er når man er bedst. Misling sidde nu på Galten dyreklinik og om en time henter jeg ham. Han vejer 1500 gram og det eneste der er i vejen med ham er han har lopper (noget der så er gjort noget ved). Misling nr to hentede jeg selv i Skjørring. Også fin og flot og med masser af lopper (som der også er gjort noget ved). Denne misling har gået nogle dage hos en familie og de har været rundt og stemme dørklokker og nu er han også lagt på FB. De bliver nu begge fremlyst en uge og dukker der ingen retsmæssige ejere op, bliver de ordnet og videreformidlet. Misling fra Skjørrig er også af hankøn og gråstribet. Han vejer 1800 gram. De kan ses på klinikkens FB. Skjørringmisling er også sat på lokal FB side af hende der fandt ham. Jeg henter her inden klinikken lukker. Så kan de få gæsteværelse 16 m2 er bedre end buret på klinikken

Kørte godt nok over for at hente Simba 100 & 101, men valgte i samråd med Ryan (min dyrlæge) at lade dem blive på klinikken. Efter endnu et tjek viste det sig en af dem havde øremider. Sammen med lopperne syntes jeg lige vi ser tiden an og det skader dem jo heller ikke at være derovre. I morgen når Jeanita møder kl. 8 vil hun sammenfører dem og så får det hele katterummet at være i når hun kører hjem kl. 13.

Ejer til den ene misling er dukket op. Uha, hvor jeg håber det har lært vedkommende at så bette en mis ikke har GPSen udviklet godt nok til den er overladt til sin egen skæbne .HVOR jeg dog ofte tænker…den storste forskel på hun og kat ER…den måde de opfattes på OG behandles på:thumbdown:

Ejer af Skjørringmisling har hentet sin misling. Og det var tydeligt det var hans ud fra killingens kropssprog. Så nu sidder der ham fra Hammel,og viser der sig ingen ejere, bliver han ordet på mandag. Der er yder mere kommet en smuk sort hun ind. Omkring 5 måneder og hun er også fremlyst. Hun bliver også ordnet mandag og et nyt hjem står klar. Bette Prut fra i tisdags er tæt på at være helt tryg og lægger sig op til Sigariah når der skal soves. Jeg har ikke set ham? babse endnu men det kommer. Han? er lige blevet vasket i ansigt, poter og mås og er ved at være rigtig fin. Han? er godt nok svær at kønsbestemme, for ER det en Simba er der godt nok ikke meget vedhæng. Hans hale er lillebitte og alt er kort. Men motoren er stor. Det er utroligt der kan komme SÅ stor en lyd ud af så lille en killing

Så har lillemusen tømt et tallerken med ny stegt kylling. Vi har alle fået ny stegt kylling, men den mest grådige var lillemusen alias PRUT. Han var så grådig jeg næsten var bekymret for han skulle kvæles for så stærkt gik det. Lige nu tusser han rundt ude i gangen og herinde fra kontoret ses han som en silhuet og han ligner en mellemting mellem et roset marsvin og en mega langhåret tingest med kurve på siderne. Han er lige så bred som lang og hans hale får mig stadig til at le højt…det er ikke en hale men en TUT

Der er nok at se til for dig og dyrlægen! Det “imponerende” at folk ikke kan tage ansvar for deres dyr!