Fremlysning - Grå kat - Engesvang

Der er en dejlig gråmis der er kommet ind til os den sidste måned. Han er fertil og ikke øremærket. Jeg vil mene at han er ca et år gammel. Han er sød og menneskevant.
Vi har spurgt naboer om der er nogen der kender ham, uden resultat.
Vi har to gange givet ham en elastiksnor om halsen med en seddel om om ejer vil kontakte os. Men har fjernet dem begge efter 2-3 dage, da den stadig havde sedlen om halsen.
Vi har sat seddel op i brugsen i byen for ca 2 uger sidden, men ingen har kontaktet os.
Tyder på at ingen savner ham… :frowning:
Har idag fremlyst ham på kattens værn.

Vi har besluttet os for at beholde ham, hvis der ikke er nogen der savner ham.

Ufatteligt at ingen savner sådan en flot kat :inlove: - men sådan fik jeg også min Gråmis.

Tak fordi I tager jer af katten og er parat til at give ham et dejligt hjem. Og gør ham den tjeneste, at få ham kastreret.

Hvor er det godt at I vil tage ham :thumbup:
Jeg kan bare blive så trist over at tænke på alle de misser som går rundt derude uden at nogen savner dem mere…misser som engang var elsket af nogen :hjerte:

Hvor er han en smuk mis…ham ville jeg heller ikke kunne stå for :slight_smile:

Der er ingen tvivl om at han bliver neutraliseret og øremærket, hvis han skal blive hos os. Vi har besluttet os for at give evt ejere til slut juni til at kontakte os og ellers neutralisere vi ham. Han er bare så sød og snakkesagelig at man slet ikke kan forstå at der ikke er nogen der savner ham. Og sjovt nok, så har vores to andre katte intet imod ham. Han står og spiser sammen med dem og der er slet ingen hvæs eller kattejagte, som vi har oplevet med andre katte i nabolaget, som ville stjæle et måltid mad.

Sikken smuk dreng :inlove:

Dejligt at han har fundet jer, når ingen nu savner ham.

Han er godt nok smuk :hjerte:
Dejligt at I har mulighed for at give ham et nyt hjem, hvis ejer ikke dukker op.
Hvad med også at fremlyse ham på dyrenes beskyttelses hjemmeside? Måske han har forvildet sig for langt væk hjemmefra til at kunne finde hjem igen :slight_smile:

Hvor er han bare smuk og … Heldig!! Tænk sig at vandre ind i en have hvor folk faktisk ikke synes man er til besvær - SKØNT!

Nårh hvor ser han skøn ud :inlove:
Dejligt han er kommet til nogen som jer

Hold da op hvor er han flot! Skønt at de andre missere accepterer ham allerede.

Ja, det er da meget trist, hvis nogen bare har ladet sådan en smuk og dejlig kat gå uden at bekymre sig om hans skæbne.
Men så er det dejligt, at der findes mennesker som jer, der er parat til at hjælpe ham. Stor tak for det. :rock:

Jeg synes så ikke, det er nødvendigt at vente helt til udgangen af juni med øremærke og neutralisering. Han har allerede været væk en måned nu (og tilsyneladende uden at blive efterlyst). Hvis nogen skulle melde sig senere, kan de passende betale regningen, når de får ham - så er der også sikkerhed for, at det bliver gjort. :wink:

Men jeg tror nu, I får lov at beholde ham, så tillykke med endnu en skøn missemand. :slight_smile:

Hvor er han FLOT :yikes: men jeg har også en svaghed for grå katte :love2: