Fremlysning - Hellig Birma -ish

Se lige her på Silkeborg Dyrehospitals facebook side Redirecting...

Denne lille kat er indbragt til Dyrehospitalet af Dyrenes Beskyttelse da ingen tilsyneladende ejer den. Den er fundet i Svejbæk. Kender du nogen der mangler denne kat kan du kontakte Dyrehospitalet i dag. Katten er super kælen, men kan desværre ikke komme videre på internat da den nyser og har øjenbetændelse. Katten vurderes til at være yngre end 1 år.

Silkeborg Dyrehospital kan kontaktes på 86827000

• Updated - - -

Den er fra min by :høhø: men jeg kender desværre ingen der ejer den - og jeg kan ikke engang printe denne efterlysning ud og hænge i brugsen for min printer virker ikke :frowning:

Jeg har prøvet at sende den videre til birmakatte listen - det ligner en pimse, det kan sagtens være en birma.
VH
Susanne

Hvor ser den sølle ud, syntes mere den måske ligner en bla. af birma - men hvor får man lyst til og kramme musen

Ja, man får helt ondt i maven - og tankerne går tilbage til CK…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1040954]Ja, man får helt ondt i maven - og tankerne går tilbage til CK…
VH
Susanne[/QUOTE]
Desværre var det netop også disse tanker og billeder jeg fik på nethinden

H*n ser godt nok sølle ud :frowning:
PS: Jeg troede, at birmaer altid havde hvide poter

[QUOTE=Mega;1040989]H*n ser godt nok sølle ud :frowning:
PS: Jeg troede, at birmaer altid havde hvide poter[/QUOTE]
Ikke altid - man kan godt få med både næsten intet hvidt og med alt for meget hvidt. Men den ligner umiskendeligt en bimse - en sølle en af slagsen :frowning:
VH
Susanne