Fremlysning, KV Aalborg - rød/hvid kat

Hej.
Kan nogen genkende denne kat, som er indleveret på Kattens Værn i Aalborg? Jeg tvivler stærkt på at det er en ægte perser som først antaget, men derfor skal den jo alligevel hjem. Den er chippet men IKKE registreret nogen steder :frowning: Del gerne, nogen må vel savne katten! Hvis nogen gør, så skal henvendelse ske til KV i Aalborg.
Vh
Susanne

Jeg har tilladt mig at rette overskriften - bare hvis du undrer dig :slight_smile:

Det eneste der undrer mig er at man gør sig anstrengelser for at chippe, men sparer de få kroner det koster at registrere katten :wink:
KV har fremlyst den som perser og spurgt mig om vi evt. kunne hjælpe med at finde en ejer, men FD har heller ikke noget på den - og det er nu nok heller ikke lige en helt vaskeægte perser :wink: Men derfor må der vel alligevel være nogen, der savner ham.
VH
Susanne

Ja, det synes jeg også, er sært. Og jeg synes, man hører om mange af den slags tilfælde.

Sikke en fin kat. Jeg håber, at han finder hjem.

Mht. registrering af chip, så har jeg altså oplevet at det var glippet et eller andet sted i systemet. Jeg opdagede det først da jeg en dag hyggede mig med at slå mine katte op i registeret online, og opdagede at der helt manglede info på en.

Prøvede for nyligt de havde byttet om på info og den ene derefter helt forsvandt i deres system