FREMlysning, ocicat, chippet i 2006, Esbjerg

Jeg er blevet gjort opmærksom på en fremlysning af en ocicat på FaceBook.

Jeg ville søge ocicat herinde, men søgning virker ikke :frowning:

Mon der er nogen her som evt kan hjælpe med mulige opdrættere til en kat der beskrives som nedenfor.
NB, der forsøges ringet til det nummer der er registreret med chippen foreløbig forgæves.
Link til FB, hvor der er billeder nedenfor.

Denne Hunkat mangler sine ejer, hun er lidt bange , hun er chippet i 2006, og nummeret der står deri er ringet til og vil forsat blive ringet til nummeret tilhører en der bor i Esbjerg, katten har været forbi dyrlægen og har øremider m.m. har vejrtræknings problemer i den øvre luftvej, mangler tænder hist og pist… Den vil blive holdt øje med og jeg har dyrlægen med indover. Katten står beskrevet som en Ocikat. Kender i nogen der mangler denne? Krav for udlevering af katten vil være kattens papir/chip nummer… Katten befinder sig i 8700 Horsens

Prøv at foreslå dem at kontakte Marianne Hindkjær. De har opdrættet OCI i mange år og har indtryk af at hun har ret godt fingeren på pulsen ifht racen :slight_smile:

Der er et nyt medlem, som opdætter Ocicat - Elisabeth hedder hun. Kan være hun kan være behjælpelig:kryds: