Hej KG’ere…
er i den situation at jeg har fundet en stor killing. han er fertil og der er noget norsk skovkat i ham.
han er ekstremt søgende og kælen (lige på grænsen til det belastende)
men men men, jeg HÅBER der er nogen der savner ham. for min lejlighed er fyldt til renden med kattepoter :S
han er fundet igår nat i Karup.
det er dårligt billede… men her kan man se hans aftegninger.
Jeg ville beholde ham nogle dage og skynde mig at sætte opslag op med billede rundt om i området og fremlyse ham via karup dyreklinik og FB. Bare at sætte ham ud er selvom ham måske kan finde hjem ikke ensbetydende med han finder hjem og han kan nå at blive kørt ned mange gange. Brug søndagen på at lave opslag og sæt dem op allevegne. Og er der ikke gevinst så ring til Karup-dyrlægerne imorgen og sæt et opslag op der også. OG brug FB idag. Han bor med garanti indenfor 500 meter af hvor du bor, så du kunne også lave sedler og putte i folks postkasser og stemme dørklokker
han løb desværre væk fra mig den trold… men heldigvis løb han over mod det sted hvor hans ejer bor. han kontaktede mig nemlig lige efter han var løbet væk… han har været væk i en måned og nu håber jeg han finder hjem!
Ja det er jeg glad for jeg gjorde! De så det på byens facebook gruppe. (Der startede jeg med at skrive) han havde været væk i hele 3 mdr. Fandt jeg så ud af… Så de havde helt opgivet ham.
Men at aflevere ham tilbage til en ejer der havde tårer i øjnene, var den dejligste følelse! Godt han er hjemme igen!