Fremmede kat i haven 🤬

Her forleden nat vågnede jeg bed st Lulu var ved at rive mine gardiner ned til havedøren, jeg fandt så ud af,at der sad en fremmede kat i mine havemøbler og Lulu ville åbenbart skræmme den væk.

Nu her for 5 min siden opførte Lulu sig helt vildt og hylede som var hun i løbetid… nu sad banditten der sgu igen, men denne gang lige foran døren… nu løber Lulu frem og tilbage og snakker OMG magter det ikke hvis han tror han skal sidde derude og lave ballade i nat. Han er tam og helt rolig, jeg gik ud og hilste på ham (tror det er en dreng, undersøgte det ikke) men hvordan får man sådan en bandit til at blive væk? Nu det anden gang,så jan har jo fundet ud af at der findes artsfæller her, jeg har mødt ham udenfor før og han/hun kommer altid løbende over og hilser :crazy_face: what to do? Jeg fik lige snapset der her billede af banditten…

2 Synes om

Det er en tortiefarvet hunkat :wink:

1 Synes om

:see_no_evil: woooow… hvordan kan du se det er en hun?

Trefarvede katte er i 99,999999% tilfælde en hunkat … genetikken bag, kan @Eva_K sikkert forklare … mit hoved er for træt og rodet, til at jeg tør kaste mig ud i noget :surrender:

1 Synes om

Jeg er helt enig med @Skattekat, en fin tortie tøsemis, og ja også enig mht genetikken :wink:

Ahaaa… så lærte jeg noget nyt,det jo altid dejligt :relaxed: Tak :+1:

:+1: hvorfor hyler Lulu så som om hun er i løbetid? At det samme hyl for at sige “gå væk”?

I øvrigt, så er min hund i løb… kan det påvirke Lulu? Hun virker anderledes og snaaaaaaaakker hele tiden :hugs: det plejer hun ikke at gøre :two_hearts:

Lulu har bebser og de skal forsvares og beskyttes. :grinning:

Prøv at lav en lille video mrd hende og hendes snak. Jeg troede Fiona var i løb men et par erfarne opdrættere på besøg fik mig overbevist om at Fiona bare snakkede med killingerne.

Jeg vil give dig ret i at det er masser af snak - når Fiona bliver for meget lukker jeg hende og killingerne inde på deres værelse lidt tid. Fiona falder til ro og de små i søvn :slight_smile:

1 Synes om

God ide-jeg tror også det påvirker hende at vores hund er i løb… jeg prøver at filme hende senere, jeg er blevet ramt af forkølelse og ligger bare og putter under dynen… med ballademagere løbende rundt :crazy_face:

2 Synes om

Og sĂĄ tager de lige en lur, burde jeg ogsĂĄ :sleeping:

12 Synes om

De behøver ikke være trefarvede for at være tortie :slight_smile:

Det er nok at de er blå og creme eller sorte og røde :slight_smile:

2 Synes om

[- YouTube

Det her er helt sikkert snak til de små :hugs: ville ønske jeg kunne katte sprog… jeg prøver at filme når hun laver den anden lyd, måske i aften hvor tortien kommer forbi igen :relaxed:

2 Synes om

Nååeee hun er sød - dygtig missemor :hjertehop:

Fiona havde en undervisningssession med hendes 7-linger fra kl 3,30 til kl 5,00 i morges. Der var det en anelse irriterende. Tænker at skoleundervisning godt kan lægges når jeg alligevel er på arbejde :wink:

4 Synes om

Ja, ej det er tarveligt… de nogle værre natteravne :yum:

er spændt på om den tortie kommer igen… nu ved hun jo der bor potentielle legekammerater her… jeg kan ikke beslutte mig for om jeg synes det er hyggeligt eller om jeg vil hun skal smutte… altså hun skal IKKE forstyrre min natte søvn… så hvis hun nu bare kom om dagen, så kunne det være hyggeligt :joy:

1 Synes om