Dobbelt moral så det brager, det er i orden at deres egne katte løber frit, men naboens kat den skal fjernes. -jegfejerforegen
min ex-svigermor lå også lidt i nabostrid over katte ( det gør min nuværende også men det er en anden historie)
hun sprøjtede citron efter dem - i ved det man kan få i supermarkerne i små gule sprøjteflasker
katte HADER citron… virkelig hader det… og at få det på pelsen - det holdt dem laaaaaaaaaaaaaangt væk… i hvert fald hos min ex-svigermor…
Kan din svigermor med 100 % sikkerhed sige at hendes katte aldrig genere andre? Eller at naboerne evt. kunne få fat i dem? Ellers virker det på mig som noget der MEGET nemt kunne komme tilbage og bide hende i halen… (og derudover er det forresten lovpligtigt at holde katte på egen matrikel)
jeg kan sige hvad jeg har lyst til, til min svigermor. men hun jo stadig sin egen mening. jeg kan ikke sige hvad hun må og ikke må gøre og jeg kan fortælle hende så mange gange som jeg vil at jeg ikke tror på hendes katte kun er inde i deres have, selvom jeg dog aldrig har set dem andre steder endnu. men tro mig jeg tror heller ikke på det. lige nu søger jeg bare råd til hvordan jeg kan få de andre katte væk fra deres hjem uden det skader dem. for tro mig jeg er ikke et sekund i tvivl om at de er ligeglade med hvad der sker med katten inde fra naboen.
de er meget dobbeltmoralske.
Hmm… Kan i ikke bare skræmme dem væk?
tro mig er prøvet. sidste år stod vi ude i haven og spillede sommer spil, jeg tror i lovet af det spil skræmmede vi katten væk 10-15 gange.