Fremmede mand i vores hus i nat!

Vi har haft en del af den slags i vores område. Der har været mange, der har sovet for ulåst dør i årevis, men det går ikke længere. Som regel snupper de en bærbar og andre af den slags ting.

Jeg er simpelthen begyndt at låse vores havelåge om aftenen - tænk hvis en af ungerne vågnede og der stod en mand bare udenfor vinduet - det tør jeg slet ikke tænke på, hvor meget det ville påvirke dem efterfølgende.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;619038]Vi har haft en del af den slags i vores område. Der har været mange, der har sovet for ulåst dør i årevis, men det går ikke længere. Som regel snupper de en bærbar og andre af den slags ting.

Jeg er simpelthen begyndt at låse vores havelåge om aftenen - tænk hvis en af ungerne vågnede og der stod en mand bare udenfor vinduet - det tør jeg slet ikke tænke på, hvor meget det ville påvirke dem efterfølgende.[/QUOTE]

Ja det er desværre ikke nyt at de lister ind om natten. - Jeg forstår godt du låser havelågen. - Havde vi en ud til vejen så var den også låst. Vi må nøjes med en trøst at ham her ikke har kunne liste i baghaven. Og at vores hovedøren larmer som den gør, og skal skubbes for at lukke. Ellers ved jeg ikke om jeg havde hørt ham. =/

Nej puha’, hvis børn så en uden for vinduet eller inde i huset. Der er det nok lidt nemmere for voksne at komme over det. - Men jeg indrømmer at jeg er gad for jeg ikke så ham, men kun hørte ham…

Fy for pokker en grim oplevelse :trøste:

Der bliver printet sedler senere i dag og smidt i postkasserne rundt omkring senere i dag. - Håber ikke nogle bliver nervøse/sure over det…

[QUOTE=Kimilla;619048]Der bliver printet sedler senere i dag og smidt i postkasserne rundt omkring senere i dag. - Håber ikke nogle bliver nervøse/sure over det…[/QUOTE]Tror da ikke de bliver sure. Første skridt til at bremse den slags er nabo-sammenhold, informationer og fælles indsats med at holde øje - også med sine naboers matrikler.

Puh ha, sikke en grim oplevelse.
Godt der ikke er sket hverken jer eller misserne noget :trøste:

Ja nu er der delt sedler rundt og så må vi se - Jeg ville selv blive glad for at modtage den.

Irriterende man ikke kan gøre andet - Bare kæresten havde fået fat i kraven på ham, og vi kunne ringe efter hjælp.

Men men, sådan er det - Amidale har ligget meget på skabe igen idag men er kommet ned, nu er hun så dog i kælderen. Gismo er sit gamle jeg. Alt er dejligt synes han. Og Diamond er også rolig.

Puha… Sikke dog en oplevelse…:trøste:

:kram:

Øv, det var en grim oplevelse :frowning:
Jeg håber at I har det lidt bedre nu :trøste:

Vi har det alle fint takker - Jeg er spændt på om vi kommer til at tænke for meget på det i nat når vi går i seng. Men den tid den sorg!