Fremvisning Gundsømagle Bibliotek - mange billeder

[QUOTE=Temple Bar;1050217]Jeg arbejdede engang for det firma, der laver allergivacciner m.v. og i den forbindelse læste jeg om en skole i Sverige, hvor det var strengt forbudt for samtlige elever, lærere og andre ansatte at have dyr derhjemme. Alligevel kunne man i skolens gulvtæpper finde bl.a. kattehår… Det er fuldstændigt umuligt 100% at undgå berøring med kattehår :slight_smile:

  • og så synes jeg for øvrigt ligesom alle andre, at det er en super idé med den slags fremvisninger. Et bibliotek er det oplagte sted at “lære” :thumbup:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Det var heller ikke for på nogen måde at sige at ideen var dårlig :slight_smile: Mere som at “I USA havde der været et sagsanlæg på trapperne” :tihi:

Et enkelt billede af Kenya fra i går. Jeg tog mange, men der sker åbenbart et eller andet med den fawn farve og blitzen:-(

Men hun er stadigvæk fiiiin. :wehuu:

Åh, hvor er hun lækker, Lis :hjerte:

Sundisk Nueng Nai Jai har været med Rikke og datter på biblioteket idag

I går havde jeg GIC Sundisk Givenchy Pour Homme, fertil vildtfarvet snart 5 år gammel han med

I dag var det røde Sundisk Miracle Anne Skovlunde, ca. 2 år

Det er ret hyggeligt at nu begynder jeg at kende dem der kommer på biblioteket, og de kender mig og kattene - det bliver til meget snak og alt og ingenting :slight_smile:

Indrømmet, det er nemmere at tage billeder når Rikke er der som hjælper …