Fremvisning Gundsømagle Bibliotek - mange billeder

På bibliotekets åbningsdage april har Rikke og jeg i samarbejde med biblioteket arrangeret fremvisning af abyssiniere. I dag startede Rikke ud med IC Baton Rouge MiracleBeach of Sundisk, kaldet Jeannie.

Vildt fed event :ok:

Ej, hvor fedt!

Skøn kat og nogle hammergode billeder

:thumbup::thumbup::thumbup:

Tak for kigget :slight_smile:

Ej hvor ser det godt, super ide

Hvor er hun flot, Lis! :hjerte:

:klapper:

Ih hvor godt! Min veninde (bibliotekar på vagt i går aftes) skrev godt til mig at de havde besøg “af sådan nogle katte ligesom dine!”. Og så måtte jeg jo liige finde ud af hvem det var, og fandt frem til at det var dig.

Hun sagde at det var vældig hyggeligt :slight_smile:

Og hvor er Jeannie sød!

Skønt I har taget initiativ til at komme ud og vise nogle smukke katte frem :slight_smile:

Fik du hentet folderne, Lis? De ligger på klinikken.

Super ide :thumbup:
Og rigtig gode billeder. Hvor er hun bare skøn Jeannie :smelter:Hun har et for mig helt rigtigt “aby-look”

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1050046]

Fik du hentet folderne, Lis? De ligger på klinikken.[/QUOTE]

Det gør jeg på tirsdag hvor jeg alligevel skal berige klinikkens økonomi

Kanon idè…den vil jeg da lige skrive bag mit eget øre

Det var da en herlig ide! og det er godt nok en smuk kat!

Jeg tænker bare lidt på hvis der kommer en allergiker der skal på biblioteket? Altså en katteudstilling ved man jo at man skal undgå hvis man ikke kan tåle dyrehår, men man regner nok ikke med at der er katte mellem bøgerne?

Men ideen er supergod. Gud ved om jeg ku’ sælge den til vores lokale bibliotek?

Nøj hun er en smuk kat, og hvor er det næsebidebillede da genialt. Lige præcis sådan min opfattelse af aby’er er, frække og skønne :wehuu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1050199]Jeg tænker bare lidt på hvis der kommer en allergiker der skal på biblioteket? Altså en katteudstilling ved man jo at man skal undgå hvis man ikke kan tåle dyrehår, men man regner nok ikke med at der er katte mellem bøgerne?
[/QUOTE]

Jeg arbejdede engang for det firma, der laver allergivacciner m.v. og i den forbindelse læste jeg om en skole i Sverige, hvor det var strengt forbudt for samtlige elever, lærere og andre ansatte at have dyr derhjemme. Alligevel kunne man i skolens gulvtæpper finde bl.a. kattehår… Det er fuldstændigt umuligt 100% at undgå berøring med kattehår :slight_smile:

  • og så synes jeg for øvrigt ligesom alle andre, at det er en super idé med den slags fremvisninger. Et bibliotek er det oplagte sted at “lære” :thumbup:

Jeg sad lige og tænkte det samme - selvom jeg jo nu kun er bruger og ikke ansat i det lokale biblioteksvæsen. Kunne da være man skulle forhøre sig - det kunne da ikke skade. Og jeg har jo fået bevis for at Junior fint kan ligge på et bord en hel dag og lade sig begramse - bare han ikke skal hefles rundt i :wink:

Tak for billederne - det er da blevet til en pænt stor udstilling :slight_smile:

Det var smadder hyggeligt:) og Jeannie var rigtig i sit es:hjerte:
Mht allergi så sad vi udenfor biblioteket der er et lille minicenter.
Lone jeg vil give dig helt ret:) og de øjne er til at blive væk i :inlove:
MVH Rikke

Hvor er det en god idé - og den smukke Jeannie er en fremragende repræsentant at starte med. :thumbup:

Så blev kysseprinsessen luftet idag: Sundisk Cinnamon Beauty (Cinna). Lidt mere besværligt idag med at tage billeder, jeg var der alene

Skøn idé - og skønne katte :inlove: