Frida, Alfred og Fiona

Jeg laver lige nyt galleri her med navne på. De små er nu 14 uger og Alfred vejer 3 kg nu! :uha: De flyver rundt i hele huset. Et hold lange gardiner er taget ned, potteplanterne er flyttet i sikkerhed og Frida må af og til ind i min seng for at få fred. :slight_smile:

Sikke nogle søde “små” banditter. :inlove:

Jeg forstår godt, at Frida trænger til lidt ro ind i mellem. :tihi:

[QUOTE=velfa;1298782]Sikke nogle søde “små” banditter. :inlove:

Jeg forstår godt, at Frida trænger til lidt ro ind i mellem. :tihi:[/QUOTE]

Ja jeg tror at både Frida og jeg havde glemt hvordan, det er at have små!! :høhø:

Det chok fik Fanni og jeg sidste år, da barnebarnet Mimi flyttede ind. :uha:

Mimi er bleve meget mere rolig, men der er stadogvæk mange spilopper i hende endnu. :tihi:

Her er vi også med på papkasse trenden. :slight_smile:

[QUOTE=Frida;1299194]Her er vi også med på papkasse trenden. :slight_smile:

[/QUOTE]

Og selvfølgelig skal han skrumle rundt oven i hende, selvom han jo sagtens kan se der ikke er plads til to i den kasse.
Altså katte :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1299207]Og selvfølgelig skal han skrumle rundt oven i hende, selvom han jo sagtens kan se der ikke er plads til to i den kasse.
Altså katte :-)[/QUOTE]

Der er da masser af plads til 2 katte i den kasse. Man ligger da bare i lag.:tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1299207]Og selvfølgelig skal han skrumle rundt oven i hende, selvom han jo sagtens kan se der ikke er plads til to i den kasse.
Altså katte :-)[/QUOTE]

Det er bla noget af det, som jeg elsker ved hankatte - de er så pågående på en herlig måde! :love2:

Skønne møgunger :hjerte: