Friske billeder af kræ'ene

Så fik jeg taget lidt billeder af misserne, de er fra i dag.

Juno der sover.

Kista der kigger på naboernes katte.

Naboens Findus. det er desvære blevet lidt sløret :frowning:

Den anden nabo’s kat Samson som bestemt ikke syntes Findus skal ligge lige foran ham.

Aicha får lige lidt mad.

Dejlige katte :inlove: også naboens :smiley:

Tak :smiley:
Ja naboens er også dejlige, men ham den røde Samson er ikke sød, han bider og river uanset man røre ham eller ej, og ingen ved hvorfor.

Smukke, smukke katte! Alle sammen :hjerte: :hjerte:

Tak :slight_smile:

Dejlige billeder af både dine og naboens katte:):hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Gode billeder & hvor ser Juno bare sød ud, sådan sovende :hjerte:

Tak skal I ha’ alle sammen :slight_smile:
Ja Juno ser rigtig sød ud, men det gør hun nu altid, syntes jeg, jeg er helt forgabt i den lille lækkersød (det hedder Juno tit herhjemme) :høhø:

Hvor er de fine… især den sidste af dine egne misser… er vild med hendes ansigtsfarver :slight_smile:

Tak skal du ha’ :slight_smile:
Ja Aicha har sjove ansigtsfarver, hun er så smuk :hjerte:

Skønne misser, med flotte farver og tegninger :slight_smile:

Tak skal du ha’ :slight_smile:

Øj, for en ordentlig rød bamse, ham nabokatten :uha: Han ligner også en, man skal holde sig på afstand af.

Men dine ser rigtig søde og venlige og dejlige ud :hjerte:

Hvor ser de søde og dejlige ud allesammen :slight_smile:

[QUOTE=galath;922876]Øj, for en ordentlig rød bamse, ham nabokatten :uha: Han ligner også en, man skal holde sig på afstand af.

Men dine ser rigtig søde og venlige og dejlige ud :hjerte:[/QUOTE]

Ja det skal man, men flot er han.
Og tak skal du ha’ :slight_smile:

Tak skal du ha’ :slight_smile:

De er smukke alle sammen:hjerte:, men jeg har godt nok også et ømt punkt for Juno.:smiley:

Hvor er det dejlige billeder Pia :slight_smile: Skønne misser - både dine og nabo’s :slight_smile:

Tak skal du ha’. Ja Finn, det samme har jeg, men det har jeg nu altid haft med huslingerne :slight_smile:

Tak skal du ha’ :slight_smile:

Ååh så sød hun er den lille Juno :hjerte:. Smukke misser hele flokken, også ham den røde bandit :).

Ja hun er sød :wehuu: og alle er smukke :wehuu: