Nu må det da snart holde op:blegne: Kattene har fået for vane at de skiftes til at servere levende frøer i soveværrelset om natten.
Sidste nat var den helt gal, først kom Lotus miauende med en frø til os. Den blev pænt leveret ved siden af Mogens´ seng. Hvem måtte op efter den? Ja som sædvanlig måtte jeg kravle rundt på gulvet med rø… i vejret for at fange den igen (Lotus sad bare og kiggede imens jeg øvede mig, på det der med frø fangst:høhø:)
Da jeg endelig får fanget kræet og kommer ned i stueplan for at lukke den ud igen, sidder der 2 katte og kigger på endnu en hoppende frø. Nå men ud med den første og så igang igen. Kattene synes til syndeladende at det er mægtigt når mor går på jagt:tihi:.
Da jeg atter kommer i seng og lige er faldet i søvn, hyler det atter under sengen:S Al Capone har fanget endnu en:S bandende står jeg op igen, katten med frøen bliver fulgt ud i løbegården:tihi: Døren bliver lukket så den nu kun kan komme ind i badeværelset og vi nu kan få en nogenlunde uafbrudt nattesøvn:ups:.
Men hvor længe:?, ja lige indtil de katte der er lukket for begynder at hyle. Mor… Far… luk os ind, vi har fanget noget mere:lynogtorden:Nææ nej, den går ikke ingen frøer inde og heller ingen mus/snegle eller andet.
Nu til det store spørgsmål, hvordan får jeg dem til at holde op:? Hjæææælp, dette er værre end at have små børn:wehuu:.
Tror desværre ikke der er noget at gøre…
Velkommen i klubben![/quote]
DU har nok ret, selv om det kan være svært at acceptere:ked: Det er bare så surt at træde i sådan en fætter når man står op om morgenen:rip: lille frø.
Selv om den er blevet godt stiv og indtørret, kan du som regel godt få liv i den igen ved at lægge den i vand (ikke hovedet).
Sådan har jeg tit reddet tilsyneladende døde frøer.
[quote=Mega;433504]Selv om den er blevet godt stiv og indtørret, kan du som regel godt få liv i den igen ved at lægge den i vand (ikke hovedet).
Sådan har jeg tit reddet tilsyneladende døde frøer.[/quote]
Jeg tror ikke at det kan lade sig gøre med “flade”, men jeg vil da forsøge TAK for tippet:thumbup: