Frontalt sammenstød - ikke for sarte sjæle

Ja, altså frontalt sammenstød mellem arm og strygejern. Godt råd, lad være med at bruge armen til at forhindre at strygejernet stryger på gulvet. Der er kun en taber, armen specielt når strygejernet er varmt.

[QUOTE=birtheras;803830]Ja, altså frontalt sammenstød mellem arm og strygejern. Godt råd, lad være med at bruge armen til at forhindre at strygejernet stryger på gulvet. Der er kun en taber, armen specielt når strygejernet er varmt.

[/QUOTE]

Av min arm! Jeg kan næsten mærke hvordan det svider :frowning:

Sender dig et køligt lindrende pust :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;803837]Av min arm! Jeg kan næsten mærke hvordan det svider :frowning:

Sender dig et køligt lindrende pust :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Takker, men det gjorde faktisk ikke ondt. Det er først meget senere at det udviklede sig, stadig uden at gøre ondt, men det er træls at se på og så lige over håndledet :slight_smile:

hvis ikke det gør ondt må du være hårdhudet! :tihi: jeg ville ømme mig i 100 år efter!

Jeg er hårdhudet :slight_smile:

Av for SA…

En kollega lavede nogenlunde det samme nummer engang. Han var bundet ind i temmelig lang tid (han havde så forsøgt at gribe det - med hånden. Det skal man ikke…)

God bedring!

Avs da.
Rigtig god bedring.

Utroligt at det ikke gør ondt! Jeg brændte mig på en gryde på arbejde en dag og jeg måtte gå med hånden i isvand hele aftenen… Hold da op det gjorde ondt… du er sej Birthe! :slight_smile:

:tihi: Birthe… det er nemesis, for da du mente det kunne være morsomt, hvis jeg havde branket bagdelen to dag i træk :stuck_out_tongue:

Nej pjat… God bedring… det gør forbistret ondt sådan et brændsår :slight_smile:

God bedring, hold godt øje med at det ikke bliver ved med at vædske, for så skal du have det grundigt renset :kram:

Tak det væsker ikke :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;803916]:tihi: Birthe… det er nemesis, for da du mente det kunne være morsomt, hvis jeg havde branket bagdelen to dag i træk :stuck_out_tongue:

Nej pjat… God bedring… det gør forbistret ondt sådan et brændsår :)[/QUOTE]

Sikkert, jeg vil ikke tænke så grimme tanker en anden gang :høhø:

Du har været lynende hedig at strygejernet kun lige er gledet ned over din arm… det der er slemt nok - men jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det ville have set ud, hvis strygejernet havde “fået lov” til at ligge et par sekunder på din stakkels arm :uha:
Rigtig god bedring…

UHA der er da 3 grads forbrænding lige der i midten PUHA AVSER