FUGLEBJERG resultat

Ingen som vil starte ?

SÅ gør jeg det :høhø::høhø:

DK LaLiShen´s Armani aka MINI, EXO n, NOM og BIS :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::juhu::juhu::juhu::juhu::wehu::wehu:
Som så blev hans 4 BIS, i killingeklassen og 2 dage går han i ungdyr.

Tillykke med alle jeres resultater :thumbup::thumbup:

Tillykke med Mini´s BIS :slight_smile:

Stort tillykke. Det lyder som der en kommende JW :wink:

:flag: Tillykke med det flotte resultat :slight_smile:

Tillykke med Mini :thumbup:

Min DSM-pokalvindene-husmis fik lige en BIS mere :cool2:

Tak til Racekatten for en dejlig udstilling…

Jeg er også kommet hjem og fået pakket kattene ud.

Brazil fik sit cert, men havde for lange ben :S så han blev ikke nom :tihi:

Enya blev ex 1, og hele kuldet blev BIS korthårskuld :juhu::juhu::juhu:

Ana havde ikke en af sine bedste dage, men fik sit certifikat hos en Donatella, der måtte erkende, at hun syntes det utilfredse look klædte hende :wink:

Til gengæld havde jeg husket at få købt glitterbolde hos Ann-Dorrit og det var mere end rigelig kompensation for min opførsel tidligere på dagen kan jeg se :wink:

Tillykke til alle med deres fine resultater - der kommer nemlig flere, ved jeg :wink:

[QUOTE=Dorte Birkedal;847236]Jeg er også kommet hjem og fået pakket kattene ud.

Brazil fik sit cert, men havde for lange ben :S så han blev ikke nom :tihi:

Enya blev ex 1, og hele kuldet blev BIS korthårskuld :juhu::juhu::juhu:[/QUOTE]

Tillykke med Brazils cert, hm kan han have for lange ben :uha: og så fik du et BISsekuld :juhu::juhu:

Stort tillykke til jer alle sammen, både dem der har skrevet og dem der kommer senere. :smiley:

Stort tillykke til alle med resultaterne og en dejlig dag. :smiley:
Og tak til Racekatten for endnu en velgennemført udstilling. :ok:

Vi måtte “nøjes med” Ex2, men det er der nu ingen skam i. Og da slet ikke når vinderen er god nok til at blive nomineret. Rags nød i hvert fald at være med, at se de andre katte - og at blive nusset af kendte og ukendte ansigter. Og så har han fået nye, fine Skattekat-burgardiner…:smiley:

[QUOTE=FinnFrode;847257]Stort tillykke til alle med resultaterne og en dejlig dag. :smiley:
Og tak til Racekatten for endnu en velgennemført udstilling. :ok:

Vi måtte “nøjes med” Ex2, men det er der nu ingen skam i. Og da slet ikke når vinderen er god nok til at blive nomineret. Rags nød i hvert fald at være med, at se de andre katte - og at blive nusset af kendte og ukendte ansigter. Og så har han fået nye, fine Skattekat-burgardiner…:D[/QUOTE]

Et Ex2 er da et god resultat, og det bedste resultat man overhovedet kan få på et show er når man ser hvordan katten nyder at være med :smiley: Dejligt indlæg om Rags :slight_smile:

Stort tillykke med alle de flotte resultater :smiley:

Helt enig :rock:

Tillykke er der slet ikke nogen foto af jeres hygge i dag…

Det er nemlig et ganske udmærket resultat - især når der ikke er decideret svage sider ved ham.
Og når alt kommer til alt, er det jo udstillingens dejligste kat, jeg har med hjem… :hjerte:

Stort tillykke til alle :flag:

[QUOTE=Quanti´s;847216]
DK LaLiShen´s Armani aka MINI, EXO n, NOM og BIS :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::juhu::juhu::juhu::juhu::wehu::wehu:[/QUOTE]

Tillykke! Navnet er bekendt, har han en bruntabby bror? I så fald er det en af de kæreste exoer jeg nogensinde har set. :hjerte: Så jeg kan forestille mig at Minis BIS er aldeles velfortjent. :thumbup:

DET har han, Amaretto aka Andy :slight_smile: Og takker :wink:

DK Boholdt Alley Cat blev NOM

DK Rothes Lukas fik ex1

Sherry var bare en sur mokke i dag hos dommeren.

Tillykke til jer andre med de fine resultater

Stort tillykke til alle :slight_smile:

Et stort tillykke til jer alle sammen med de flotte resultater…

Og tusind tak for en dejlig dag i godt selskab.