FUN Klasser i Albertslund

Racekattens Funklasser

Alle katte konkurrerer på lige fod. Deltagerne stiller sig op på to rækker. Hver deltager har sin kat med, og præsenterer den for dommeren. Der vil blive taget hensyn til alder og race.
Pris for at deltage 20,-kr.
Tilmeldingen sker på udstillingen, og man må deltage i så mange funklasser som man ønsker.

1. Dommeren peger på sin favorit-kat.

2. Den kat der var favoritten går om bag i rækken. Katten der tabte, forlader legen.

3. De to forreste rykker frem og præsenterer deres katte.

4. Gå til punkt 1
    Der vil blive konkurreret i følgende kategorier:

5. Flotteste øjenfarve

6. Tykkeste kat/Katten med det bedste køkken

7. Sjoveste farve

8. Flotteste farve

9. Længste hale

10. Korteste hale

11. Flotteste mønster

12. Største ører

13. Mindste ører

14. Sødeste kat

15. Længste knurhår

Hvor lyder det sjovt…

Håber det bliver en succes, sådan at det måske kommer på flere udstillinger…

Jeg fortryder næsten, at jeg ikke har planer om at have kat med, for Prinsesse Firben har da de flotteste brune øjne (endnu :D). Men det kommer jo nok igen på en anden Racekatten-udstilling om ikke andet :slight_smile:

Jamen du kan da stadig nå at tilmelde :slight_smile:

Desværre - ikke denne gang :slight_smile: Jeg kommer kun med kager og de kan jo nok ikke deltage :høhø:

[quote=Prinsessejulie;250988]1. Flotteste øjenfarve
2. Tykkeste kat/Katten med det bedste køkken
3. Sjoveste farve
4. Flotteste farve
5. Længste hale
6. Korteste hale
7. Flotteste mønster
8. Største ører
9. Mindste ører
10. Sødeste kat
11. Længste knurhår[/quote]

Aj, dem må vi også ha’ på nogle jyske udstillinger tak. Tror Gizmo kunne klare sig helt pænt i både 1, 2 og 6 -LOL

Ja, hvis det kommer på JYRAKs udstillinger, så skal vi ihvertfald have meldt vores huskat til - hun er den tungeste af alle vores misser (selv Bugatti), og hendes hale er så kort, at den ikke kan nå jorden, når hun står :klapper:

Så må i da bare komme en tur til Albertslund!!!

Hvis Gizmo og Tarzan begge deltog, så ville de konkurrere i 2 og 6 … tror Tarzan ville vinde 2’eren :stuck_out_tongue:

Lyder ellers som et sjovt tiltag :thumbup: