men muligvis allerede steget på i Frederikssund tidligere på dagen
Han er ikke øretatoveret - og endnu ikke tjekket for chip - men vil blive undersøgt og passet i Hillerød, indtil hans ejer eller et nyt hjem indfinder sig
men muligvis allerede steget på i Frederikssund tidligere på dagen
Han er ikke øretatoveret - og endnu ikke tjekket for chip - men vil blive undersøgt og passet i Hillerød, indtil hans ejer eller et nyt hjem indfinder sig
Nåeh lille mis. Tænk at være taget ud i verden helt selv. Håber han bliver fundet!
Det var heldigvis en af de historier, der beviser vigtigheden af ikke alene at mærke sin kat, men også registrere den. Han var chippet og registreret og er nu på vej hjem til sin ejer
Dejlig opdatering og wow for en smuksak…
Åh hvor godt, ligner en ocicat ? Lækre pletter
Det er en bengal
Dejligt det var så nemt at finde ejer.
Var det en fra Frederikssund ?
Er jo nysgerrig, er selv fra Frederikssund og har bengal (og kender et par enkelte mere her i byen der har)
Hvis du ved hvem ejer er, vil jeg gerne vide hvem ejer er, evt bare have et fornavn (hvis her i nærheden), gerne PB
Men skønt det virkede med chip’en
[QUOTE=danpia;1118003]Dejligt det var så nemt at finde ejer.
Var det en fra Frederikssund ?
Er jo nysgerrig, er selv fra Frederikssund og har bengal (og kender et par enkelte mere her i byen der har)
Hvis du ved hvem ejer er, vil jeg gerne vide hvem ejer er, evt bare have et fornavn (hvis her i nærheden), gerne PB
Men skønt det virkede med chip’en[/QUOTE]
Det er nogen, der har købt deres bengal fra Fyn (muligvis som omplacering) - for det viste sig, at det var ejeren på Fyn, der var registreret i registret, og ikke den nye ejer i Frederikssund. Men jeg kender ikke navnet på ejeren
Min bedre halvdel står ved siden af og siger den nok var på vej tilbage til Fyn …
Han er sikker på der stod noget med Fyn på siden af bilen