Tequila laver ALDRIG ballade - hun er bare en lille engel:wehuu:
Arthas laver kun en form for ulykke - og det er altså at han er voldtægtsmand.
Så når han render efter pigerne og prøver at parre - så hedder det; Stoooop, din lille voldtægtsmand:)
Ellers er han rolig, og alt for sød til at skælde ud:p
Alma, er den der laver AL balladen, der er ikke den ting hun ikke er i - så det er altid Alma for pokker, Alma STOP! Årh Alma din spade kat, eller Alma din skank, hold dig i ro:)
Her hedder de DROP DET!!! Den bliver brugt flittigt i øjeblikket da jeg er ved at indsluse to voksne hankastrater (kastreret for 7 uger siden) i flokken.
Ellers er det som andre siger deres rigtige navne der bliver brugt når der skal skældes ud, en undtagelse er dog Ande (som på stamtavlen og kun der hedder Jazzper) han hedder Bisse And og Slemme And når han laver ballade.
Det er heldigvis sjælden mine laver ballade, måske også fordi jeg har så få forbud. Hvis en af dem laver ballade så bruger jeg deres navne i en høj tone efterfulgt af at NEJ og trusler om at de bliver solgt til kattehandleren.
Til daglig kalder jeg Baloo for hans navn eller Lousen, Bastian bliver kaldt Basse, Whisky for Wisser og Lillemand for Lille, Coco for Coco, Chokoline (selvom han er en dreng).