Gæster

jow jow huset fuldt, ( min mands føsda)

børn og unge mennesker, der konstant fik at vide at dørene skulle lukkes og håndtaget løftes op…

alligevel lykkedes det at 1 kat slap ud…endda hele 2 gange… samme kat…jeg er glad for at hun er let at kalde til sig, og gladeligt bæres på…

godt det er hverdag igen i morgen, så kun løbegården er til fri dressur

Tillykke med mandens fødselsdag - og GODT at du fik kaldt katten til dig igen.

At have hele familien på besøg er da hyggeligt … meeeen det kan også være en anelse stressende. Især mht. at huske dem på at lukke dørene, så kattene ikke løber ud.

En kvinde i vores familie (her nævnes hverken navn eller relation :fløjte:) “glemmer” ofte at vi har katte.
Hvordan det lykkes hende at “glemme” dette, er for mig fuldstændig uforståeligt. Jeg mener, vi har trods alt 10 stk :øhmm: og hun kommer her hmmmmm sådan jævnligt.

Nå men, en dag fik kvinden det for varmt. Hun gik en tur ud i haven for at køle lidt ned, men lod bare vores dør / yderdør stå åbne, for så kunne vi lige få noget friskt luft ind :doh:

F*******ck råbte jeg, da jeg opdagede de åbne døre.
Straks hold jeg mandtal, og HELDIGVIS var alle katte indenfor.

Nu har jeg lavet et lamineret A4 ark, som sidder på vores døre.
Der står: “Pas på vores katte - hold døren lukket”.

OG ja, det har hjulpet :thumbup:

:slight_smile:

Det problem kender vi også her, selv om vi kun har en kat, den vil nemlig såå gerne se hvad der er på den anden side af fordøren, det er helt galt når de små børnebørn er her, men indtil nu er det lykkedes at fange ham i vindfanget. Utaknemmelige kræ han har da sin indhegning i haven:)

Tillykke med manden - og godt du fik eventyr missen ind igen :thumbup:

Jeg syntes fødselsdage ol kan være stressende med 3-4 katte der ikke må komme ud, så jeg er begyndt at lukke af så kattene kun kan være i kælderen og løbegården imens vi har gæster, ihvertfald når vi er mange.

Jeg havde ikke nået at få alle misserne ud i november mdr da min datter holdt 12 års fødselsdag for pigerne i klassen og gæsterne begyndte at komme. Pludselig kunne jeg ikke finde Coco. Både min kæreste og jeg ledte og ledte, min datter gik fra gæsterne og ledte - men væk var hun. Altså løbegården er 36 kvm og kælderen 30 kvm - hvor svært kan det være at finde en 8 kg Main Coon. Så jeg var overbevist om hun var løbet ud da gæsterne kom. Kæresten holdt øje med fødselsdagen, jeg ringede efter min mor og så ud og lede efter kat udenfor, imens kæresten ledte indenfor. Jeg græd som pisket, og raslede med godbider og kaldte og ledte, sammen med min mor - vi ringede på dørklokker for at få lov til at kigge i folks haver (det var mørkt). Da der var gået lidt over en time kom min datter løbende ud - Coco var i kælderen smurt ind i spindelvæv - vi har stadig ingen ide om hvor hun har gemt sig.
Næste dag spurgte alle naboerne jo bekymret til Coco, og jeg måtte flov sige at hun havde været indenfor hele tiden :?