Gæt antal killinger

[QUOTE=irene;677079]Uha, i er højt oppe. Hun er trods alt førstegangsfødende.
Men sidste gang(for et år siden) jeg havde en i skulle gætte på, sagde i 2-4, hun var en perser. Hun fik 8 men kun 3 overlevede. Så se hvad der sker nu.[/QUOTE]

Ahh jeg blev snydt… hehe…

Otte!

5 fedlinger. :slight_smile:

Så må vi jo bare vente på at hun bestemmer sig til at føde. Så vi kan se hvem der vinder.

3 2 piger og 1 dreng:)

5 stk ( 3 drenge - 2 piger )

Nu er i ved at blive rigtig gode, at i også ved kønnet.
Missemor er ved at være lidt træt af, at have en mave der sparker alle vegne. Hun vise tydeligt at nu må de godt snart komme, så hun kan få sin ungpige figur igen.
Men hun må godt vente de sidste dage.

[QUOTE=irene;678090]Nu er i ved at blive rigtig gode, at i også ved kønnet.
Missemor er ved at være lidt træt af, at have en mave der sparker alle vegne. Hun vise tydeligt at nu må de godt snart komme, så hun kan få sin ungpige figur igen.
Men hun må godt vente de sidste dage.[/QUOTE]

Os der har været lidt for sene til at være med i tråden, bliver nød til at putte kønnet på killingerne, for at have en chance for at vinde :høhø:

Jeg tilslutter mig koret på fire, men for at skille mig ud fra de øvrige 4’er gæt, tilføjer jeg kønsfordeling og siger jeg 3 piger og 1 dreng.

Jeg siger 2 pige-missere og 3 drenge-missere!! :hjertehop:

Den er altså taget!! :nananana:

Jeg holder nu fast i de 5, uanset om andre også har taget det :slight_smile:

Det kan jeg godt forstå…men det var nu også 5 stks. med kønsfordelingen 2 piger - 3 drenge, jeg mente.

Nå men jeg tager den bare alligevel :nananana:

IH :juhu: hvor er det spændende hvor mange misling der er :wehuu:
Jeg vil i sagens natur ikke gætte, men jeg tror der er 4 eller 5 misling i Mette

Den glade vinder skal bare PB Irene og mig når det hele forhåbenlig er vel overstået. Så sender jeg fluks en nullerputseng i lige den størrelse, farve og form, man ønsker.
det er KUN fantasien der sætter grænser :høhø:

Ja, med den vægtøgning tror jeg ikke du får lov at nøjes med de tre du gerne vil :muhaha:

Jeg ved godt hvem der har vundet, gad vide hvornår hun selv finder ud af det:p

Ja, jeg ved det også godt… Og det er ikke mig, øv bøv :wink:

:heya:

Jeg synes du skal overføre beløbet til hittekattene … vi har vist rigeligt med kattesenge her i huset :rock:

Jeg gættede også på 6 styks - men Hrönn var lidt hurtigere med sit bud :høhø: