Gæt antal killinger

Mette venter jo killinger og i er jo gode til at gætte. Så derfor laver jeg lige en konkurrence, om hvem der gætter rigtig og først.
Den heldige vinder, vinder er nullerput eller andet fra Brita’s hittekat stand til en max værdi af 150.-
Hun har termin den13/9.

Der er 4 killinger der siger simba

7…vil du have køn på…så 3 drenge og 4 piger

Hold helt op, du er da ikke til at stoppe. Men lur mig om du ikke får ret.

5 fede :love2:

5 stk er mit gæt :slight_smile:

Vinder jeg donere jeg præmien til Hittekat så den kan fordoble sin værdi for Brita :slight_smile:

6 killinger :rock:

Bare du vinder, det er bare så flot.

Jeg siger 6 styks smukke killinger :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

7 er mit gæt! :rock:

Uha, i er højt oppe. Hun er trods alt førstegangsfødende.
Men sidste gang(for et år siden) jeg havde en i skulle gætte på, sagde i 2-4, hun var en perser. Hun fik 8 men kun 3 overlevede. Så se hvad der sker nu.

[QUOTE=irene;677079]Uha, i er højt oppe. Hun er trods alt førstegangsfødende.
Men sidste gang(for et år siden) jeg havde en i skulle gætte på, sagde i 2-4, hun var en perser. Hun fik 8 men kun 3 overlevede. Så se hvad der sker nu.[/QUOTE]
Så laver jeg et vildt gæt… 9 stk

Der er fire - hverken mere eller mindre. :smiley:

[QUOTE=birtheras;677047]5 stk er mit gæt :slight_smile:

Vinder jeg donere jeg præmien til Hittekat så den kan fordoble sin værdi for Brita :)[/QUOTE]
vinder jeg gør jeg selvfølgelig det samme…er det win win…

Hmm, egentlig tror jeg 5, men det er der jo gættet på… Så jeg gætter på 3 :tihi: meget urealistisk med den vægtøgning, hehe

Jeg/vi ville godt nok blive glade hvis du får ret.

6 stk :slight_smile:

2 rigtig fede mislinger

Ehm… nu er alt fra 2 til 9 taget… jeg tror egentlig mest på 7… men jeg siger 1 killing… :wink:

jeg kan ikke finde nogen med bud på 8…men måske er jeg blind