Gakkede sovestillinger

Sidder her i sofaen med begge katte på eller ved siden af mig. De er bare helt væk :tihi::klapper:
må jeg se jeres billeder af gakkede sovestillinger? :slight_smile:

Bastian ligger på samme måde - han er bare lidt bredere… :høhø:

Man får bare lyst til at nusse den mave :hjertehop:

Fik vækket Mille i en lur, hjemme ved svigerforældrene:inlove:

Typisk dejlig Jeppe sove stilling:smelter:

Her er det mest Spotty, der ligger i sjove stillinger …

Soveklump. :høhø:

Ikke en soveklump - her er det en sovende klump…

Fiona er så udmattet efter vejning at en lur var nødvendig… :wink:

[QUOTE=HolmeInc;1302367]Fiona er så udmattet efter vejning at en lur var nødvendig… :wink:

[/QUOTE]
Det er også hårdt at se så nuttet ud :wehuu:

:høhø::tihi::hjerte:

Jeg ved godt det har været vist nogle gange efterhånden… men Bollen slog simpelthen alle forudgående gakkede sovestillinger i mit hjem :hjerte:

Åh hvor fint :wehuu: men det har da vist krævet et bad bagefter :badekar:

[QUOTE=DK Sugieh;1302408]Jeg ved godt det har været vist nogle gange efterhånden… men Bollen slog simpelthen alle forudgående gakkede sovestillinger i mit hjem :hjerte:
[/QUOTE]

åh Bollen:hjerte: Ham savner jeg at se billeder af!

Når Chili sover sådan rigtig dybt, så er det som regel på ryggen med alle fire poter i vejret - og nu også med hovedet nedad :høhø:

Jeg er så ikke helt sikker på, om der blev sovet til middag, eller arbejdet på en detalje i et kommende synkronsvømningsprogram:

[QUOTE=DK Sugieh;1302408]Jeg ved godt det har været vist nogle gange efterhånden… men Bollen slog simpelthen alle forudgående gakkede sovestillinger i mit hjem :hjerte:
[/QUOTE]

Det kan godt være, at vi har set det billede nogle gange, men hvad gør det, når det er i kategorien af dejlige kattebilleder der altid får smilet frem?:inlove:

Synes vi trænger til sommer, Brazil ca 20 sek efter jeg havde rejst mig for at hente noget at drikke

Hvor er de gode alle de billeder I har lagt op :hjerte: Hippie bidrag, det er min hals hun starter på… og ender ud over min skulder.

[QUOTE=Vipstøsen;1302642]Hvor er de gode alle de billeder I har lagt op :hjerte: Hippie bidrag, det er min hals hun starter på… og ender ud over min skulder.
[/QUOTE]
Hippie er så fin :inlove:
der er nu ikke noget så fascinerende som en sovende kat :høhø: