Galliano er blevet voksen

Husets mindste - men bestemt ikke mindst bemærkelsesværdige - beboer fylder idag 2 år og så er man jo officielt voksen :fløjte::fløjte:

Det øre er han så også døv på -LOL-LOL-LOL

Jeg er helt sikker på, at mit skrupskøre pivedyr, som kan flyve på væggen, aldrig nogensinde fatter, hvad det vil sige at være voksen - og gudskelov for det :ok: Underholdningsværdien ved at bo sammen med ham er nemlig i top -engel

STORT TILLYKKE til Galliano - og resten af kuldet - med de to år :wehuu:Må du få mange flere ting i dit liv at blive skeløjet over :slight_smile:

Festmiddagen i aften vil bestå af specialleveret Mjau vådfoder - og hvis han er rigtig heldig, når postbudet også at komme med guf fra Gud :bebe::bebe:

Stort tillykke til drengen der er opkaldt efter en af ingredienserne i en Harvey Wallbanger :tihi:

Guf fra Gud :? er det pippere han fanger?
Stort tillykke til den smukke dreng og må du, som din slave allerede antyder, aldrig blive voksen :rock:

[quote=kamikaze;183703]Guf fra Gud :? er det pippere han fanger?
[/quote]

Nej, pipperne er Sander bedre til - selvom han er flink til at advare dem, før han kommer :rulleøjne:

Guf fra Gud er Thrive (frysetørret enten kylling eller fisk), som jeg forleden bestilte på nettet fra England, og det er det allersombedsteste guf, Galliano overhovedet kunne tænke sig - og det, han venter på at få serveret, når han sætter sig pænt på køkkenbordet :smiley:

Tillykke med fødselsdagen smukke Galliano :wehuu:
-føzda:balloner:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hjerteligt tillykke til dig, din flotte hankat…

Silke-pigen…

Så render den smukke missedreng rundt med samme smagsløg som de fleste af mine dyr.
Kyller og fisk ER og bliver favorit.
Sigariah glemmer hvor døråbningen sidder så travlt har hun med at holde øje med mig der kommer med tallerknen med kyller…så hun buser ofte ind i karmen. Om hun slår sig…det vides ikke, for hun er for travlt optaget emd at holde øje mens hun bruger mund.
Fisk…ja så ligefrem sitre Cedille over hele kroppen (som er stor)…og hun kan inhalèrer en hel sejfillet alene.

Tillykke til dejligheden med de 2 år -føzda:balloner:

Tillykke med den dejlige mis :slight_smile:

Det er jo en dejlig dag at have fødselsdag på :slight_smile:

Nu må du endelig sørge for at forkæle ham ekstra meget :wink:

-tillykke

Tillykke med fødselsdagen til den dejlige dreng :wehuu::wehuu::gave::puuuuust:

Tillykke Galliano! Undskyld jeg lidt havde glemt dagen :sorry:

Knus og og et kæmpe kys fra mor!

[quote=conninissen;184060]Tillykke Galliano! Undskyld jeg lidt havde glemt dagen :sorry:

Knus og og et kæmpe kys fra mor![/quote]

Nu kan jeg rigtigt se, hvor meget han ligner hende :wehuu::wehuu::wehuu:

Et forsinket med STORT TILLYKKE med den smukke dreng

-føzda:balloner::puuuuust::knuser::gave: