Gamle Dirch Paaser film

Ja, som jeg også skrev i en tidligere tråd, så er jeg altså helt TOSSET med Dirch Passer. Det har jeg været siden jeg var ganske lille bitte. Jeg elskede når de kom i fjernsynet, så samledes hele familien, og først når der var en Dirch Passer film, var der rigtig hygge. Den gang blev de altså vist noget oftere på TV, end de gør i dag.

Men jeg køber alt hvad jeg kan finde med ham, men det er alligevel en bestemt gener jeg går efter.

Jeg har:

:pote: Pigen og Millionæren
:pote: Piger til søs
:pote: Piger i trøjen
:pote: Piger i trøjen 2
:pote: Pigen fra Egeborg
:pote: Dyrlægens plejebørn
:pote: Majorens oppasser
:pote: Flådens friske fyre

På VHS har jeg (og som skal købes på ny, det er LÆNGE siden jeg har set dem):
:pote: Pigen og greven
:pote: Sjov i gaden
:pote: Nyhavns glade gutter

Ja, jeg indrømmer det gerne, jeg er faktisk en Dirch Passer FREAK.
Men han har også været med i film, som jeg bestemt ikke kunne lide, som simpelthen bare er røget i skraldespanden efter, at have set dem en gang:
:pote: Mig og min lillebror - hvilken så medfører til, at jeg IKKE gider se 2’eren.
:pote: De der præriefilm

Det er jo så det jeg gerne vil undgå, der skal jeg bruge jeres hjælp. Det kunne jo være, at der var nogle freaks derude ligesom mig. For der er da ikke noget som gode gamle danske film! :wehuu:

Men jeg skal have invisteret i nogle nye, da dem jeg har herhjemme er set 100 gange. Please hjælp den sære Dirch Passer Freak. :tihi:

Min absolut ynglings film med Dirch er Pigen og millionæren :wehuu: jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker den film. Den næst bedste er Peters Baby:rock:

ÅÅÅRH ja… Navnet siger mig bestemt noget. Det vil jeg lige undersøge. Tak :rock::rock:

det er med Dirch, Ghitta og Ebbe langberg:)

peters baby er fantastisk… men min ynglings er baronessen fra benzin tanken…

her er lidt andre som vi elsker at se med ham:

bussen
Piger i tøjen 1-2-3
han er også med i en af soldater kammeraterne (stave)

men patrick viste mig denne side… så her er et link til alt det han har lavet/været med i

[quote=line_refsgaard;164148]peters baby er fantastisk… men min ynglings er baronessen fra benzin tanken…
/[/quote]

Jaaaaa Baronessen havde jeg helt glemt:thumbup::wehuu:

Jeg elsker også gamle danske film - gerne helt tilbage fra 30´erne i sort/hvid. :ok:

Nogle ser jeg én gang - andre gemmer jeg, for de kan ses igen og igen.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

De ubetinget bedste er det støver, det støver stadig, støv på hjernen og passer passer piger :smiley: INTET slår dem.

Livet er for kort til Dirch Passer-film… Og alle andre gamle film :slight_smile:

Hvorfor dog det?

Hvis man hygger sig med at se dem, så er tiden da ikke spildt.

:confused::confused::confused::confused:

[quote=Eva;164211]Hvorfor dog det?

Hvis man hygger sig med at se dem, så er tiden da ikke spildt.

:confused::confused::confused::confused:[/quote]

Nej nej, bare jeg slipper :slight_smile: … Sort/hvid eller ældre end Olsen Banden er yt her :slight_smile:

Ja, undskyld… Men jeg altså ja… Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg kan bruge disse kommentarer til? Jeg synes du siger det på en rimelig nedladende måde. Det hverken spurgte jeg til, eller behøver det. Når jeg sidder og siger, hvor meget Dirch Passer og de gamle film betyder for mig, behøver du ikke omtale det på den måde.:prut::prut:

Jeg var også vild med Dirch Passer, da jeg var yngre - tror jeg har set de fleste film med ham. Og min datter er vild med gamle danske film i dag - hun er 9 år.
Soldaterkammeraterne holdt jeg særligt meget af :slight_smile:

Selv ser jeg kun meget sjældent film i dag.

Jeg er også dirch freak, har også set ham siden jeg var lille. Jeg så ham altid derhjemme når jeg var syg.

Jeg er også vild med ham i mine søsters. Han er med i mine søsters børn når de er værst og min søsters børn vælter byen.

Enten skal du undgå den der danske sience fiction film, eller også skal du se den.
Jeg kan ikke huske navnet på den, men filmen er vist kåret som verdend værste film!!! :smiley:
Noget med et monster som render rundt i København… altså en dansk kopi af de gamle Godzillafilm (ja, de virkelig dårlige!)… og med en Dirch Passer, som fuldstændigt umotiveret sidder og synger en sang ved det lille springvand på Rådhuspladsen…

Jeg så den for årmillioner siden… og næsten græd af grin!!! Den er frygtelig, dårlig… og desværre ment som et seriøst bud på en horrorfilm!!! -uha

Når du er færdig med at grine, så kan du gå videre med Charlies Tante - den er sjov :slight_smile:

Ja Charlies tante er rigtig sjov, den havde jeg helt glemt.:smiley:

[quote=Ann K;164269]Enten skal du undgå den der danske sience fiction film, eller også skal du se den.
Jeg kan ikke huske navnet på den, men filmen er vist kåret som verdend værste film!!! :smiley:
Noget med et monster som render rundt i København… altså en dansk kopi af de gamle Godzillafilm (ja, de virkelig dårlige!)… og med en Dirch Passer, som fuldstændigt umotiveret sidder og synger en sang ved det lille springvand på Rådhuspladsen…

Jeg så den for årmillioner siden… og næsten græd af grin!!! Den er frygtelig, dårlig… og desværre ment som et seriøst bud på en horrorfilm!!! -uha

Når du er færdig med at grine, så kan du gå videre med Charlies Tante - den er sjov :)[/quote]

Mon ikke du tænker på “Reptilicus”??

Der er også:

Færgekroen

Tag til marked i Fjordby

Det var på Rundetårn

Dem ved jeg, du kan købe på DVD.

Det er nemlig lige det jeg gør! :slight_smile:
Tak…

Har du set den Eva?
Jeg tror simpelthen ikke at der findes en værre film! :smiley:

[quote=Ann K;164365]Det er nemlig lige det jeg gør! :slight_smile:
Tak…

Har du set den Eva?
Jeg tror simpelthen ikke at der findes en værre film! :D[/quote]

Jeg tror faktisk, at jeg har set den i TV engang for nogle år siden.

Den er da vist blevet en form for “kult”, - netop fordi den er så dårlig.

-LOL-LOL-LOL-LOL