Gamle yndligshits

Ih altså, jeg kan ikke finde ud af at indsætte noget fra youtube - er der nogen der vil hjælpe?-surrender

Den der almindelige kopier/sæt ind funktion virker ikke -hvad gør jeg så?

Hilsen Jette.

Smukke drenge :tihi:

[ame=“THE SWEET - FUNNY FUNNY: 1971 (with words) - YouTube”]YouTube- THE SWEET - FUNNY FUNNY: 1971 (with words)[/ame]

Leende bruna ögon…Vikingarna

Forsangeren er min ungdomskæreste…:hjerte: :hjerte:

D.v.s. han var ung…:tihi:

[quote=Mona Jensen;286625]Mange mange tak Anne (M&M’s mor).
Næste gang vi ses - må jeg lære det… :hjerte: :hjerte: :hjerte:[/quote]

Ja, det må du :slight_smile: Men det virker kun, hvis det ligger ude på YouTube, så det er liidt snyd :wink:

[quote=Jette - og burmeserne!;286640]Ih altså, jeg kan ikke finde ud af at indsætte noget fra youtube - er der nogen der vil hjælpe?-surrender

Den der almindelige kopier/sæt ind funktion virker ikke -hvad gør jeg så?

Hilsen Jette.[/quote]

nåpr du ser på youtube videoen, der er der ved siden af billedet til højre en grå boks hvor der er to linier du kan kopiere… den der hedder URL kopierer du og sætter direkte ind i dit svar - så klarer forummet resten for dig :slight_smile:

Hehe, skønt med en glad music tråd…hvor er der mange gode gamle og nyere numre :slight_smile:

pretty maids pleas dont leave me og dire strais

Den hørte jeg rigtig meget …

[quote=skeem;286652]pretty maids pleas dont leave me og dire strais

Den hørte jeg rigtig meget …[/quote]

Jahh, Dire Straits er mit gøre-rent-musik!! :slight_smile: Dejligt energisk!!

[ame=“http://video.libero.it/app/play?id=f4d72512e9cc89513c43b79c9c33c400”]Fleetwood Mac - Oh Diane - Libero Video@@AMEPARAM@@http://video.libero.it/static/swf/eltvplayer.swf?id=f4d72512e9cc89513c43b79c9c33c400.flv@@AMEPARAM@@f4d72512e9cc89513c43b79c9c33c400[/ame]

husker især money for nothing , walk of life og romeo og juliet …

Husker dem rigtig meget de kom i 1986 , det var det år mine forælder blev skilt , vi var på tenerif lige inden de blev skilt og de spillede dem konstant.

Mange tak for hjælpen -tror det lykkedes. Her er endnu en oldies but goodies.

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- The Searchers - Needles and Pins[/nomedia]

Hilsen Jette.

ja det er også en total hitter kom de ikke ti københavn eller har de været der

[quote=Mona Jensen;286645]Leende bruna ögon…Vikingarna

Forsangeren er min ungdomskæreste…:hjerte: :hjerte:

D.v.s. han var ung…:tihi:[/quote]

Mona, du var vist en værre én!!! :yah: Min eksmand var basist i “Uhæmmet Jysk” :høhø:

Åh, hvor var han da dejlig dengang :wehuu:

[ame=“Donny Osmond (video) When I Fall In Love - YouTube”]YouTube- Donny Osmond (video) When I Fall In Love[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- Donny Osmond - The twelfth of never 1973[/ame]

[ame=“DONNY OSMOND YOUNG LOVE (1973) AT 15 - YouTube”]YouTube- DONNY OSMOND YOUNG LOVE (1973) AT 15[/ame]

Tjooo… ken ikke huske det :ups: Måske øboerne ved noget dér!!! :slight_smile:

[ame=“Grover Washington Jr. - Just The Two Of Us - YouTube”]YouTube- Grover Washington Jr. - Just The Two Of Us[/ame]

Ved ikke hvorfor jeg er i det romantiske hjørne i aften :ups:

dette er nok den smukkeste sang jeg kender… kvinden kan virkelig synge og sangen er uendelig smuk og levende…

[ame=“Nightwish Sleeping sun Lyrics - YouTube”]YouTube- Nightwish Sleeping sun Lyrics[/ame]

:hjerte::hjerte:

[ame=“The Bangles --- Eternal Flame - YouTube”]YouTube- The Bangles — Eternal Flame[/ame][nomedia]The Mamas & The Papas - California dreamin - YouTube

ØV !!!

Mine højttalere strejker igen - så jeg er døv lige nu… ville SÅ gerne høre alle de gode numre I har lagt ind.

:arrig:

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- The Animals - Bring It On Home To Me[/nomedia]

Den kender jeg ikke … :øhmm: