Gammelt pc spil?

Nogen der kan hjælpe med at støve et gammelt pc spil op? Jeg havde for mange hard diske siden et hyggeligt lille spil, Digging Jim, liggende. Jeg har svært ved at finde det igen uden at skulle tilmeldes diverse sider som jeg egentlig ikke har spor behov for! Nogen der har en idé? Og kender en udgave som kan køre på… bum, bum Windows et-eller-andet, 2010 eller nowet?

Han findes faktisk på Youtube, den lille Digging Jim!

//youtu.be/aO6mjZ8TVvo

VH
Susanne

Vi havde et lignende på PC’en tilbage i 90’erne. Jeg tror, det bare hed “Digger”… :slight_smile:

havde på et tidspunkt et program med gamle commadore spil. og der er jeg ret sikker på jeg havder digger imellem.

Det skal nok passe - det er et halvgammelt spil, og det KAN findes gratis derude endnu - men ikke uden at man registrerer sig til højre og venstre, og jeg vil sådan set bare lige have det ene spil uden at blive medlem af diverse spilsider :slight_smile: Nå, men i det mindste er jeg da ikke den eneste der kender Kim :slight_smile: Måske finder jeg ham igen en dag.
VH
Susanne

ikke helt det samme :slight_smile:

Her er et til :slight_smile:
http://diamond-pro.net/games/dc3

Tror ikke du skal signe op til noget som helst. Bare click download :slight_smile:

tror måske jeg har en version på en cd et sted på bowena. kigger i julen så kan min far ha det med til brædstrup til dig.