Hvad farver ville passe til de 2 “par” her:
Kyrie og Filur:
Artig og Fjummer:
[SIZE=5][/SIZE]
ideer til gode farve sammen sætninger modtages med kys hånd
Hvad farver ville passe til de 2 “par” her:
Kyrie og Filur:
Artig og Fjummer:
[SIZE=5][/SIZE]
ideer til gode farve sammen sætninger modtages med kys hånd
når kattene er så mørke plejer jeg at lade gardinerne inde i burdet være hvide. På den måde syntes jeg at de bedst kan ses.
Derudover synes jeg at de gardiner udenfor er op til din smag. Dog kommer jeg tit til at vælge en farve der passer til deres øjenfarve eller som er en kontrast farve til deres pels farve.
Overvejer lidt hvid top og bund og en svag lyserød til siderne til første sæt vil det blive ok (siger hende der ikke kan lide lyserødt men kyrie er vild med farven -surrender)
Artig og Fjummer er jeg helt lost omkring
jeg ville også sige noget lyst… men ikke helt hvidt! synes altså godt det kan blive for sart så!
knækket hvidt - evt. kombineret med nogle detaljer som komplimenterer deres øjenfarver
til par nr. 2 havde jeg nok valgt noget sand med små limegrønne detaljer
Lys grøn og noget råhvidt
[quote=PiaB;442494]jeg ville også sige noget lyst… men ikke helt hvidt! synes altså godt det kan blive for sart så!
knækket hvidt - evt. kombineret med nogle detaljer som komplimenterer deres øjenfarver
til par nr. 2 havde jeg nok valgt noget sand med små limegrønne detaljer [/quote]
Ej hvor sjovt jeg overvejde lys turkis og hvid til dem.
Så creme agtig vil være bedre end hvid :?
Tager ud i morgen og ser hvad der er af spændende stof der er til at arbejde med… hvor er det billigst i Odense at købe stof :?
Især den førstes varme farve vil være godt med noget grøn - nr. 2 par kan evt. have noget blåt, for at gøre den blå’s farve mere kold
Ville være pænere med de to stribede og den sorte og blå sammen, men det skal jo også passe i temperament -tihi
Jep men Kyries ego er for stort til at dele bur med Artig :høhø:
Udgangs punktet bliver:
Creme + Grøn til Filur og Kyrie
Blåt + creme eller Lys grå til Fjummer og Artig
Så må vi se imorgen hvad der er i butikken. Kan e vi har en stof 2000 her omkring håber det er billigt
[quote=tzari;442550]Jep men Kyries ego er for stort til at dele bur med Artig :høhø:
Udgangs punktet bliver:
Creme + Grøn til Filur og Kyrie
Blåt + creme eller Lys grå til Fjummer og Artig
Så må vi se imorgen hvad der er i butikken. Kan e vi har en stof 2000 her omkring håber det er billigt[/quote]
I har en stof og stil i Odense på Rugårdsvej, de er med garanti billigere end stof 2000
Jeg synes dine farvevalg er gode
Uhhh tak for det tip, tager lige der forbi istedet for i morgen Spændt på at se udvalget
Hvordan gik det stof indkøbet??
Jeg har set billeder af resultatet
Men dem kan Tzari selv poste -tihi
De er da blevet super fine!!! Især det øverste er jeg vild med farven på!
Og en rigtig god ide med at det er hvidt inde i og farvet for oven og for neden!!!
[quote=tzari;442469]Hvad farver ville passe til de 2 “par” her:
[/quote]
Ham her ville i sig selv pynte på hvad som helst Sikke en smuk varm bundfarve!
VH
Susanne