Gavebånd - butik style

Nu har jeg googlet mig helt frikantet.
Jeg kunne godt tænke mig at lære at lægge gavebånd på diagonalt om alle 4 hjørner, sådan som de gør i nogle butikker.

Men tilsyneladende gør resten af verden mest i sløjfer 'en masse og stofbånd.
Har søgt på alt hvad jeg kan komme i tanke om både på dansk og engelsk men uden held.
Fandt fx også vejledningen på hvordan man undgår det snoede kryds på undersiden, men det var jo ikke lige det jeg søgte

Så er der nogen med butikserfaring der kan forklare hvordan man gør ? eller lave/ finde en video af det

:slight_smile:

Du får sikkert hurtig hjælp her… men hvis ikke – så prøv at spørge i en butik – og han/hun lige vil gøre det i s-l-o-w-m-o-t-i-o-n så du kan se, hvordan de gør ??

Det har jeg også tænkt på flere gange- men glemmer det igen indtil næste jul hvor de igen har mega travlt alle sammen :slight_smile:
Eller må det sgi være nytårfortsættet denne gang

[QUOTE=kira v;1218945]Det har jeg også tænkt på flere gange- men glemmer det igen indtil næste jul hvor de igen har mega travlt alle sammen :slight_smile:
Eller må det sgi være nytårfortsættet denne gang[/QUOTE]

:slight_smile:

Du kan da altid spørge, hvis du synes at der ikke ligefrem er kø… nogen steder får man jo pakket ind et andet sted end ved kassen…

Og den der står og pakker ind en hel dag, vil da blive glad for din interesse… så bare spørg ! :slight_smile:

Har du et billede af det?

Er det den måde hvor det kun ligger om hjørnerne…

Det har jeg engang kunnet - lad os lige øve os i Brædstrup, så du er klar til næste år :wink:
VH
Susanne

Lige sådan noget her som fanger mig. :smiley:
Tror nok jeg har den. Bare smart jeg har bundet min mobil ind, så den ikke kan tage billedet af min indpakning. lol

Jeg har en måde at gøre det på - men det giver så det snoede kryds i et af hjørnerne så vidt jeg lige kan tænke mig til :gruble:

Det kan ikke gøres uden en eller anden form for “samling”, men jeg har den også i et hjørne, hvor jeg så slutter af med at lave en knude og en sløjfe. Det er ubetinget lettest at øve sig på noget med meget faste hjørner som f.eks. en bog eller en DVD :slight_smile:

jo jo selvfølgelig er der kryds og sløjfer :slight_smile:

kan snildt lave om to af hjørnerne - men alle 4 - not in a million years.

Og susanne - det vil jeg meget gerne lege med ( to cowboys der leger med gavebånd - what a picture)

her er en anden metode som jeg også synes er sjov - se bort fra alt krims kramset - men der er selvfølgelig ikke vejledning, på trods af at det er ikea

Hmmm - er den i virkeligheden ikke bare bagsiden af den med de 4 hjørner - hvis nogen skulle være i tvivl er min spatiale fornemmelse ikke for god

På billedet ser det ud til at de har brugt 2 gavebånd samtidigt, og “bare” lavet den med at båndet går rundt om 2 hjørner.
Og derefter endnu 2 gavebånd til de 2 andre hjørner.

[QUOTE=kira v;1219052]Og susanne - det vil jeg meget gerne lege med ( to cowboys der leger med gavebånd - what a picture)
[/QUOTE]
Ja - “pas på, min taperulleholder er ladt” og “dette gaveindpakningsbord er ikke stort nok til os begge” :høhø:

skal ikke nævne det syn jeg ser for mig nu vel

Prøvede lige et par gange og samlingen endte i toppen hver gang :tihi:

Det er ‘snyd’ - der er bare brugt tape … :slight_smile:

Du er kraftedme tosset :lol: :lol: :lol:

Hm jeg kan gøre det uden at få nogen snoede krydser - men at forklare det er en anden sag :lol: