Gaveidé til udlært kok?

Min lillebror bliver færdigudlært på torsdag, hvor der så er arrangeret spisning og god drikke for familie, mester og chef på hans skole.

Men hva’ pokker giver man til en kok? :?
Det oplagte ville være et lækkert knivsæt, men der er noget med nogle gamle traditioner om, at dem skal kokken selv købe…

Skriver lige nogle ting neden for, som beskriver min lillebror og den situation han er i lige nu…

• Elsker computerspil (især World of Warcraft og Battlefield - han har ytret facebooktanker om at ville købe det)
  • skatertøj, helst 2-3 nr. for stort selvom det i forvejen er lavet stort i størrelserne :tihi:
  • Ejer 1 skjorte, som han går med hver gang han skal i byen, pænt i byen, etc.
  • Ejer 1 jakkesæt, som jeg synes ser ud til at være ihvertfald 1 nr. for stort til ham… (Har overvejet at give ham et sæt, men de er jo dyre -surrender Og kender heller ikke helt hans str.)
  • Bor sammen med sin X, men når han har arbejdet den der måned eller 2 hos sit lærested, flytter han hjem til mine forældre mens han søger arbejde.
  • Pga. ovenstående vil han nok blive til at mangle nogle ting, men ved ikke hvilke, og har ladet mig fortælle at det ikke er noget man spørger om i forhold til svendegaven… :venter:

Så; HJÆLP :tihi:

http://sjovetshirts.dk/bedstes_afdeling/her_reger_far_fars_dag_1319_da.html
:tihi:

Eller lav et selv med tekst ala: Rigtige mænd kan selv lave mad -LOL

Min kæreste foreslog en rådvad eller andet kvali mærke pande eller lign :slight_smile:

Sådan en har han garateret ikke :høhø:

James Oliver pander er på tilbud lige p.t.
Jeg er meget glad for mine…:slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;345668]

Sådan en har han garateret ikke :høhø:[/quote]

Den havde jeg købt, hvis det var mig - den er da skøn!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

jeg er også vild med figuren :slight_smile: den er fed!!

Da min lillebror blev udlært anlægsgartner fik han et gulv-til-loft kradsetræ -tihi For det havde han ønsket sig.
Jeg tror jeg vil gå efter noget som han rigtig ønsker sig, fremfor noget der har relation til hans erhverv :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;345670]James Oliver pander er på tilbud lige p.t.
Jeg er meget glad for mine…:)[/quote]

Er vi også… :slight_smile: Vi har både en stor og en Wok :thumbup:

[quote=Eva K;345742]Da min lillebror blev udlært anlægsgartner fik han et gulv-til-loft kradsetræ -tihi For det havde han ønsket sig.
Jeg tror jeg vil gå efter noget som han rigtig ønsker sig, fremfor noget der har relation til hans erhverv :)[/quote]

Men jeg må ikke spørge ham, hvad han ønsker sig :argh: Han bor i Jydeland og er elendig til det der med at ringe og få en snak - og ved ikke om han har købt det der spil - for det er jo en oplagt kandidat… :tihi:

Den der figur… Den er bare totalt -LOL :klapper: Men tror “nogen” ville kigge meget mærkeligt til min side. :muhaha:

Da jeg blev student fik jeg en lille flagstang fra Zone, Herstal fyrfadsstager, en halskæde og en blender… Meen jeg er jo også sådan en som godt kan lide pynteting til hjemmet… :fin:

Kokke er vilde med deres knive så find ud af hvilke han fancier :slight_smile: