Gaveideer igen Til 50årige

Hej KG: Mine Forældre bliver begge i år 50 år :slight_smile:
Og i den forbindelse leder min bror, søster og jeg efter en passende gave. Budget. ca. 1000-1500 pr næse. Så omkring 3000 pr person.

Mine forældre er ikke gifte, de er fraskilte men gode venner, så nogle gave/ting kan godt gives som en fælles gave. Andre skal nok gives hver for sig.

Jeg har selv tænkt på at få taget fælles billede af os unger, og et hvert for sig. Også måske et billede med båede mor og far på.
Aner dog ikke helt hvad prisen ligger for det? Men det skal evt. undersøges.

Min mor har talt om et konditor kursus, hun vil gerne lærer at lave flotte kage, de der med forme og sukkerstadset uden på… Men har undersøgt ca. prisen pr kursus er ca. 350. Plus minus. (Har kun undersøgt et sted :)) Men så tænkte jeg evt. på sådan noget.
Hun mangler et nyt tv.Men det køber hun selv for sin arv.

Min far ved jeg ved gud ikke hvad ønsker sig.
SÅ har i nogle gode forslag så kom med dem :slight_smile:
For ud over dette er jeg på bar bund :slight_smile:
På forhånd tak :slight_smile:

Griller din far? For så er en grill (eller tilbehør til sådan en) jo en god “mandegave” :slight_smile:

Og ellers er de der gavekort til alle mulige oplevelser en god ide. En tur i luftballon (den ved jeg godt er DYR!) eller sådan noget :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1158250]Griller din far? For så er en grill (eller tilbehør til sådan en) jo en god “mandegave” :slight_smile:

Og ellers er de der gavekort til alle mulige oplevelser en god ide. En tur i luftballon (den ved jeg godt er DYR!) eller sådan noget :)[/QUOTE]

Meget enig - og konditorkurset kunne måske kombineres med en forlænget weekend i Wien? Der er mange arrangører, der laver madlavningsrejser i forskellige former. Med et budget på ca. 3000 kommer man da et stykke vej :slight_smile:

Tak :slight_smile: Min far har en grill han i forvejen elsker… Min far er så svær! at finde på noget til… Min mor er nemmere for hun er åben for at prøve nye ting. Det er min far nemlig ikke :slight_smile: Så en luftballonstur ville blive “Spild” at købe. Han har det bedst derhjemme … Hmm jeg må i tænke boks til hans gave.
Tilgengæld har han først fødselsdag i August, hvor min mor har 1 April :smiley:

Temple Bar, se det kunne være en rigtig god ide :slight_smile: Efter hendes første tur til gran canaria har hun gerne villet se andre lande også :slight_smile: